Handläggare (2 tjänster) och Administratör (1 tjänst) till Almi - OnePartnerGroup Jämtland AB - Administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Östersund
Handläggare (2 tjänster) och Administratör (1 tjänst) till Almi
OnePartnerGroup Jämtland AB / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda
Visa alla jobb hos OnePartnerGroup Jämtland AB i Östersund

- "Har du utbildning inom ekonomi och/eller juridik? Vill du jobba projektinriktat med spännande och utvecklande arbetsuppgifter? Har du jobbat med administration eller utrednings- och/eller kontrollarbete? Då kan detta vara något för dig!"

Vi söker 3 konsulter för ett uppdrag hos Almi Företagspartner i Östersund. Uppdraget ingår i ett aktuellt projekt som handlar om att centralisera Almis arbete med att ha nödvändig kännedom om sina kunder för att kunna motverka både penningtvätt och terroristfinansiering. Arbetet ligger inom området som heter Anti Money Laundery (AML).

Publiceringsdatum
2020-03-28

Dina arbetsuppgifter
Uppdraget innebär dels löpande administration och informationshantering. Handläggningsuppgifterna kommer att innefatta kontroller, analysarbete och intern rapportering. Du kommer att arbeta med att inhämta, bearbeta och kontrollera information från Almis kunder i enlighet med de kundkännedomskrav som finns. Du kommer ha en viktig roll i uppbyggnaden av Almis centralisering av AML-arbetet.

Vi söker: Administratör (1 tjänst)
Handläggare (2 tjänster)
Uppdragets omfattning är inledningsvis 2 månader med start omgående, enligt överenskommelse.
Möjligheter finns för förlängning av uppdraget.

Kvalifikationer
Du har en relevant utbildningsbakgrund, helst inom ekonomi- och/eller juridik från högskola/universitet. Är du i slutskedet av dina akademiska studier är du också välkommen med ansökan.
Det är särskilt meriterande om du har något års arbetserfarenhet med liknande arbetsuppgifter t ex från service- och administrationsarbete inom banksektorn. Har du erfarenhet av kundrådgivning från bank- eller försäkringsområdet är det ett plus.

Personliga egenskaper: Du är noggrann och lösningsorienterad
Du är strukturerad och metodisk i ditt sätt att ta dig an uppgifter
Du har "huvet på skaft"
Du kan arbeta självständigt, men är samtidigt en lagspelare
Du är ansvarstagande
Anställningsform/Sysselsättningsgrad/Arbetstid/Lön:
Visstidsanställning. Heltid.
Du kommer att vara anställd av OnePartnerGroup Jämtland.
Dagtid 0800 - 1700. Individuell lön.

Övrig information:
Ansökan till tjänsten sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev till: www.onepartnergroup.se
Urvalsarbetet kommer att ske löpande varför vi rekommenderar att du gör din ansökan snarast möjligt.
OBS! Kort ansökningstid då arbetet kommer att påbörjas fr o m 6 april.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
OnePartnerGroup Jämtland AB

Jobbnummer
5170187

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnePartnerGroup Jämtland AB: