Händig Kontorsassistent Till Uppdrag På En Dag I Veckan - Ryska Posten Bemanning - Kontorsjobb i Stockholm
Händig Kontorsassistent Till Uppdrag På En Dag I Veckan
Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att tjänsten inte längre går att söka.

Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är en deltidstjänst på 20%/en dag i veckan. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent på deltid/en dag i veckan. Vår kund är en digital partner som är beläget mitt i centrala Stockholm. I rollen som kontorsassistent kommer du arbeta mestadels självständigt men också tillsammans med de andra på kontoret. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att byta glödlampor, se till att det är snyggt och prydligt på kontoret, hantera enklare administrativa arbetsuppgifter och mycket mer.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.

Publiceringsdatum
2018-10-19

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

* Hantera diverse administrativa arbetsuppgifter

* Byta glödlampor och annat "fix" på kontoret

* Se till att det är snyggt och prydligt överallt

VI SÖKER DIG SOM

* Är händig och orädd för att ta i när det behövs

* Har goda kunskaper i Office-paketet och Outlook

* Är social, självgående och lösningsorienterad

* Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

Som person är du strukturerad, noggrann och prestigelös. Du är social, serviceinriktad, driven och lösningsorienterad.Du kan arbeta självständigt och gillar att ha ordning och reda.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Bäckman sandra.backman@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4413103

Observera att tjänsten inte längre går att söka.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: