Hållbarhetskoordinator / Administratör

Experis AB / Administratörsjobb / Perstorp
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Perstorp, Klippan, Örkelljunga, Hässleholm, Höör eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Perstorp, Klippan, Örkelljunga, Hässleholm, Höör eller i hela Sverige

Söker du en roll där du får stort eget ansvar och en viktig funktion i att supportera vår kunds organisation i en flora av administrativa och praktiska uppgifter? Just nu söker vi en hållbarhetskoordinator tillika administratör för en spännande och varierande roll. Ansök redan idag, eller kontakta oss för mer information!

Publiceringsdatum
2022-10-07

Om tjänsten
Som hållbarhetshetskoordinator har du en viktig funktion i att se över hur företaget jobbar med hållbarhetsfrågan inom verksamhetens olika delar. Utifrån nuläget har du ansvar för att skriva hållbarhetsrapporter, föreslå och implementera förbättringar samt sätta upp en plan för hur man ska jobba framåt och följa upp arbetet löpande. Du kommer även jobba med hur man kommunicerar hållbarhetsarbetet genom hemsidan och företagets sociala medier. Utöver ansvaret som hållbarhetskoordinator kommer du också få ett administrativt ansvar kopplat till andra delar av verksamheten. Allt ifrån att stötta verksamheten i administrativa uppgifter till att inventera, sköta bokningar, inköp av förbrukningsvaror och att driva arbetet i arbetsmiljögruppen.

En bred roll som innebär mycket eget ansvar och frihet att driva förbättringsåtgärder och stötta upp där verksamheten har störst behov för tillfället. Du kommer i din roll rapportera till ekonomichef men vara en tillgänglig resurs för hela verksamheten.



Om dig

Rätt person för det här jobbet är någon som har förmåga att gå för egen motor, som drivs att serva och stötta andra och är nyfiken och positiv. Du gillar sannolikt administrativa uppgifter och tycker om att göra värdeskapande åtgärder som genom ditt arbete underlättar för andra. Bra tålamod tror vi är en tillgång då du kommer behöva sätta dig in i diverse byråkratiska processer och söka information för att driva saker framåt.

Körkort är en förutsättning för att kunna utföra vidden av alla uppgifter som rollen kräver samt att det är en fena på att formulera dig i både tal och skrift.



Kontakt och ansökan

I den här rekryteringen samarbetar kunden med Jefferson Wells som sköter rekryteringsförfarandet men anställning kommer ske direkt hos kund. Tjänsten söker du via ansökningslänken. Om du vill ha ytterligare information, är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johan Angerfors på tele 035 - 161 442, alternativt johan.angerfors@jeffersonwells.se

Urval sker löpande, så skicka in din ansökan snarast, dock senast 30 oktober. Alla ansökningar behandlas självklart konfidentiellt.

Vi ser fram emot Din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Experis AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "77165ddc-faec-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Arbetsplats
Jefferson Wells

Kontakt
Johan Angerfors
035-161442

Jobbnummer
7052119

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: