Hållbar Account manager inom HR
Happyr / Säljarjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Happyr i Ospecificerad arbetsort Med Happyr kan jobbsökare bli upptäckta för sin personlighet och potential att bli en fantastisk medarbetare. Vår vetenskapligt baserade matchningmetoder gör så att brist på erfarenhet, avsaknad av nätverk eller förutfattade meningar inte längre står i vägen för att rätt person ska få chansen att visa vad den går för.
Vi tror att alla kan hitta ett jobb de älskar. Vill du hjälpa oss att göra det möjligt? Hör av dig till oss och berätta hur du vill vara med och göra skillnad!
Happyr är en digital jobbplattform som låter jobbsökare och arbetsgivare att matchas på ett innovativt, mer effektivt och rättvist sätt. Vi drivs av en stark värdegrund - att vara en del av lösningen för ett långsiktigt hållbart samhälle där det finns plats för alla. Våra kunder säger att vi på det här sättet skapar bättre och mer framgångsrika matchningar. Resultatet blir att rätt person får rätt jobb och vilket leder till mer effektiva och lönsamma organisationer och samt gladare medarbetare. Vi arbetar med några av världens mest kända varumärken och har kunder i Sverige, Danmark och Ryssland.
OM TJÄNSTEN
Som Account Manager hos oss på Happyr ska du arbeta med att på ett strukturerat arbetssätt söka upp och skapa samarbeten med arbetsgivare som vill utveckla sitt sätt att arbeta med värdegrundsbaserad kompetensförsörjning genom vår plattform och våra metoder. Primärt ska du arbeta i Stockholmsregionen och ibland om det behövs runt om i Sverige. Vi arbetar nära och i ständigt lärande med varandra och våra kunder där du har ansvaret för din försäljningsprocess från prospektering till kundmöte och order.??
VI SÖKER DIG SOM HAR
För oss är det viktigt att du drivs av att vara en del av något som skapar en hållbar samhällsutveckling dvs att du delar vår värdegrund om ett samhälle där alla har lika värde och där det finns en plats för alla.
Du är en driven person som har erfarenhet av B2B kundmöten med framgångsrikt resultat. Du har hög energinivå, gillar att ta nya kontakter, att arbeta med försäljning och att göra goda affärer. Som person har du en positiv grundattityd, är självgående, gillar att ha eget ansvar och är mål- och tävlingsinriktad. Det är viktigt att du är bra på Officepaketet och det är en fördel om du har arbetat i ett eller flera CRM-verktyg. Du talar och skriver obehindrat på svenska och det är meriterande om du kan flera språk. Det är även meriterande om du har arbetat inom HR området eller har egen erfarenhet av att göra rekryteringar.
SÅ HÄR SÖKER DU JOBBET
När du söker det här jobbet kommer vi förstås att använda det arbetssätt som vi vill att våra kunder ska använda. Det innebär att vi ska ta reda på vem du är, det gör vi genom att via olika frågor mäta dina värderingar och personliga egenskaper, och ta reda på vad du kan och vad du gjort dvs vilken utbildning och erfarenheter du har. Våra algoritmer analyserar och matchar med hög precision informationen från dig mot vilka vi är dvs den värdegrund och kultur vi har, och de egenskaper och kompetenser som behövs för befattningen. Utifrån de resultat som vi får fram kan vi värdera hur du eller andra passar in hos oss och om vi har goda förutsättningar att trivas tillsammans.
Har du frågor om jobbet så kan du maila eller ringa vår VD Lennart Engelhardt på
lennart@happyr.com eller 0706-661401.
VÄLKOMMEN DIN ANSÖKAN.
Publiceringsdatum2018-04-23Övrig information• Rekrytering sker löpande
Kvalifikationer• Har du arbetat minst 3 år med B2B försäljning?
• Har du god kunskap och erfarnhet av MS Office?
• Har ...
Läs mer på
http://hpr.to/j11563Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHappyr
FöretagHappyr
AdressHappyr
Regeringsgatan 113
11139 Stockholm
KontorsadressRegeringsgatan 113, Stockholm
Jobbnummer 4102609
Observera att sista ansökningsdag har passerat.