Habiliterare

Ockelbo kommun / Undersköterskejobb / Ockelbo
2007-10-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Habiliterare" (publicerad 2017-01-05) ⬅️


Visa alla undersköterskejobb i Ockelbo, Sandviken, Gävle, Ovanåker, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ockelbo kommun i Ockelbo

Publiceringsdatum
2007-10-16

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter blir att ge stöd, service och social omvårdnad enligt FUB:s övergripande kvalitetskrav. I arbetet ingår att följa med och aktivt delta i fritids-aktiviteter, semesterresor och att dokumentera och utvärdera stödet till enskilda personer. Du ska planera och gemensamt med arbetslaget lägga upp genomförandeplaner kring den enskilde. Som personal ska du arbeta mot givna mål och riktlinjer.

Kvalifikationer
Datavana, gärna pedagogisk utbildning och vana av att arbeta i arbetslag. Gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan utbildning och erfarenhet som av arbetsgivaren prövas likvärdig. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och kunskap om epilepsi. Vi ser gärna manliga medarbetare. Körkort erfordras.
Som person ska du vara:
Trygg, ha ordnade förhållanden, tycka om variationerna i arbetet och utmaningar.
Du ska ha god organisations- och samarbetsförmåga.

Körkortskrav
B körkort fordras.

Anställningstyp/arbetstider
Deltid, tillsvidare

Ersättning
Fast månadslön

Kontakt
Lisbeth Wester, 0297-55567, Enhetschef

Facklig kontakt
Fack Kommunal, 0297-55500 Telefon

Så ansöker du
Välkommen med ansökan med ref nr till
Ockelbo kommun
Socialförvaltningen
81680 Ockelbo
Sista ansökningsdag 2007-11-05
Ange följande referens när du ansöker: SN 8/2007

Företag
Ockelbo kommun
81680 Ockelbo
Telefonnummer: 0297-55500
E-postadress: kommun@ockelbo.se
Mer information på http://www.ockelbo.se

Jobbnummer
26398

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ockelbo kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ockelbo kommun: