Guest Service Representative (receptionist) 70% tillsvidare, Bro
StayAt HotelApart AB B. / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos StayAt HotelApart AB B. i Stockholm StayAt hjälper kunder och gäster med att lösa deras behov av boende och annat som skapar en bra balans i vardagen. De moderna, ofta globalt yrkesverksamma gästerna, arbetar ofta under längre perioder i Sverige och har behov av att känna sig hemma. Med våra ledord Passion, Omtanke och Kompetens som grund skapar vi ett modernt boende för våra gäster och skiljer oss därmed från traditionella hotellrum. StayAt driver fyra lägenhetsanläggningar, ett i Bromma, ett i Lund och två i Kista. Vårt koncept är mycket uppskattat av våra kunder och därför planerar vi nu för en vidare expansion under 2017 och framåt.
StayAt har byggt upp värdefulla erfarenheter genom åren, vilka har lagt grunden till ett framgångsrikt erbjudande till våra kunder och gäster. Vi leder utvecklingen inom vårt segment och befinner oss i en tillväxtfas, vilket innebär en ständig utveckling av verksamheten.
Som receptionist, eller som vi kallar rollen, guest service representative, ansvarar du för att sköta den dagliga verksamheten i front office. Du utgår mestadels från receptionen och är fokuserad på att skapa en ypperlig upplevelse för våra gäster, genom spontana kontakter och initiativ, men också vid planerade evenemang. Du kommer även vara delaktig i att utveckla verksamheten framåt.
HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår in-och utcheckning, hantera bokningsförfrågningar, mail, koordinerar insatser i anläggningen med kollegor från frukost, städ och fastighetsskötsel, hanterar gästönskemål/klagomål, konferenser, kassahantering. Du är flexibel, har lätt att anpassa dig till olika situationer och med initiativförmåga. Du brinner för god service, är ansvarsfull och jobbar för höga kvalitetsmål. Teamet du ingår i leds av en Team Leader, för hela verksamheten ansvarar hotellets Operations Manager.
VEM ÄR DU
- Du har minst 2-års erfarenhet från bokning eller hotellreception
- Du har lätt att etablera goda relationer och är den som tar egna initiativ
- Du har goda kunskaper i Officepaketet
- Du skriver och kommunicerar obehindrat svenska och engelska
- Stor vikt läggs vid personliga egenskaper
- Du har lätta att arbeta med olika IT-system
- Meriterande om du behärskar Opera eller likvärdigt
VI ERBJUDER DIG
Du får tillgång till vår egen utbildning StayAt Academy.
Tillgång till personalförmånsportalen BenifyDeals med bla friskvårdsbidrag och många andra erbjudanden.
Ambitionerna är höga och du välkomnas av ett trevligt och kunnigt team samt en mångfald av gäster. Vi är stolta över det vi skapat och bygger vidare i nära dialog med gäster, kunder och medarbetare.
Vi befinner oss i en tillväxtfas, vilket innebär en ständig utveckling av verksamheten.
ANSTÄLLNINGSVILKOR
Deltid 70%
Schemalagd arbetstid dagar/kvällar och med varannan helg
Tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning
LÖN
Månadslön vi tillämpar avtalsenlig lön
DU ANSÖKER
Vi kommer att behandla ansökningar löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdagen Du är varmt välkommen med din ansökan senast den 17/9-2017. Vill du veta mer om tjänsten, kontakta gärna Operations Manager Anneli Arvidzon på nummer 076-319 99 47.
Välkommen med din ansökan via klicka på gröna knappen "Klicka här för att ansöka" nedan.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tills vidare
Publiceringsdatum2017-09-01ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnneli Arvidzon 0763-19 99 47
FöretagStayAt HotelApart AB B.
AdressStayAt HotelApart AB B.
Vidängsvägen 9
16736 Bromma
KontorsadressVidängsvägen 9
Jobbnummer 3675893
Observera att sista ansökningsdag har passerat.