Gruppchef till Uthyrningsavdelningen på Europark

EuroPark / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos EuroPark i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

EuroPark Svenska AB är en ledande aktör inom svensk parkeringsservice. Huvudverksamheten är inriktad på etablering och drift av parkeringsanläggningar. Företaget har ca 200 anställda och närmare 1000 parkerings- och övervakningsuppdrag i ett 10-tal städer i Sverige.
EuroPark Svenska AB är ett helägt dotterbolag till EuroPark Skandinavia AS, som sedan 1999 tillhör APCOA Parking AG, Europas största parkeringskoncern (www.apcoa.eu). Moderbolaget har 4 500 anställda. Inom koncernen kan vi uppvisa bred erfarenhet och hög kompetens inom alla typer av parkeringslösningar, såväl stora som små. Den totala verksamheten omfattar hela 4 100 parkeringsanläggningar och ca 1 200 000 P-platser.
Det skandinaviska huvudkontoret är placerat i Norge. EuroPark Skandinavia driver sammanlagt över 500 parkeringsanläggningar i ca 60 städer i Norden. Detta gör EuroPark till det största parkeringsbolaget i Norden
Ansvar och arbetsuppgifter:
Vi söker en person som kommer ansvara och vara gruppchef för uthyrningsdelen på Europark i Liljeholmen. Den person som ska ansvara för uthyrningsdelen kommer att ha 100 % ansvar för uthyrningsavdelningen som idag består av kundtjänst samt reception. Du ansvarar för att avdelningen dagligen når sina interna servicemål. I ditt arbete kommer du att vara verksam i de dagliga arbetsuppgifterna, ha personalansvar och strategiskt arbeta för att Europark skall ha de nöjdaste kunderna i branschen.

Publiceringsdatum
2011-09-23

Dina arbetsuppgifter
• Svara på kundfrågor via e-post och telefon
• Säkerställa och förbättra rutiner
• Leda och cocha personalen i gruppen
• Ansvarig för reception och växel
• Superuser för Fastnet
• Möten med fastighetsägare
• Nära samarbete med ekonomiavdelningen
• Rapportering och uppföljning av uppsatta mål
Krav på erfarenhet och person:
Vi söker dig som har några års erfarenhet inom kundservice. Vi tror att du har arbetat som ledare inom kundtjänst/callcenter tidigare. Du brinner för utmärkt service och vet hur man bemöter kunder. Du har erfarenhet av att skapa, bygga och utveckla arbetsrutiner och att leda personal. Vi söker även någon som har en ekonomisk bakgrund då man kommer ha ett nära samarbete med alla avdelningar men främst ekonomiavdelningen. Det är även mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet från systemkunskaper då man kommer vara en superuser för det interna systemet.
Som person är du orädd och sporras av ett stort eget ansvar samt högt tempo. Hos Europark är tempot och engagemanget mycket högt, varav det är viktigt att du är drivande, har hög energinivå och klarar av utmanade uppgifter. I gengäld erbjuder vi dig en spännande och utvecklande position med betydande påverkan i ett företag med stora ambitioner.
Vi erbjuder dig bland annat:
• En spännande tjänst i ett företag med stora ambitioner
• Högt tak i organisationen där du får utrymme att driva egna frågor och fatta egna beslut
• Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att komplettera gruppen med din styrka
Arbetstid: Vardagar: 08.00-17.00
 Övrigt:
I denna rekrytering samarbetar Europark med Student & Workers. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Marie Bergsman på telefon 08-407 55 55

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-23
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Europark

Adress
Europark
10391 Stockholm

Jobbnummer
1037498

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från EuroPark

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos EuroPark: