Gruppchef till tim-teamet på 3

3 / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

Vi på 3 tror att livet blir roligare om man upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på 3 som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till 3.

3 's Kundservice hanterar alla frågor och utmaningar som våra privatkunder har och vårt mål är att ständigt överträffa våra kunders förväntningar på vad en kundservice kan leverera. Hos alla våra avdelningar leder vi kampen för nöjdare kunder och vi arbetar med att säkra kundens engagemang och förtroende till i 3. Gruppchefen ingår i ett team av 11 andra chefskollegor och rapporterar till den Operativa Kundservice Chefen.

Tjänsten som gruppchef

Idag har vårt team med timanställda ett 40-tal medarbetare som jobbar vid behov. Vi ser att det finns en stor potential att utveckla teamets funktion för att på ett ännu bättre sätt möta toppar och dalar i inkommande kontakter till Kundservice.

Som gruppchef tar du dig an uppgiften att utveckla vårt deltidsteam till nästa nivå. Det innebär att planera på vilket sätt vi ska arbeta, att implementera förbättringar och sedan att utöka och rekrytera till teamet. Du ansvara också för att leda befintliga medarbetare i teamet.

I din roll som ledare förstår du att tillgänglighet, en god människosyn och förmågan att visa vägen och vara en god förebild är en del av ett framgångsrikt ledarskap. Teamet arbetar mot uppsatta mål och därför är en av dina viktigaste uppgifter som chef att dagligen coacha medarbetaren i hens måluppfyllelse. Du har det fulla personalansvaret för ditt team vilket innebär att du ansvarar för löne- och utvecklingssamtal, teammöten, driftsmöten, mål- och resultatdiskussioner. Idag jobbar teamet både vardagar, kvällar och helger vilket innebär att du också till viss del behöver arbeta dessa tider.

Publiceringsdatum
2016-12-22

Profil
Du har tidigare ledarerfarenhet och har gärna arbetat inom en Kundserviceverksamhet eller liknande. Du har erfarenhet av Work Force Management och har gärna byggt upp ett team eller avdelning från grunden.

Du är affärsorienterad och målmedveten, har ett brinnande intresse för service och att göra kunden nöjd. Du är en mycket engagerad ledare med ett gediget intresse av att utveckla människor. Du vet hur du får dina medarbetare att prestera samtidigt som du har förmågan att skapa en god teamkänsla.

Vi har ett mycket högt tempo på 3 och det är viktigt att du är en Doer som får saker och ting att hända och bli gjorda - hellre sätter du igång och justerar efter hand än skjuter upp det som behövs göras.

På 3 erbjuder vi dig chansen att utvecklas som ledare in en miljö med drivna och engagerade medarbetare som tillsammans bidrar i kampen för nöjdare kunder. Vi har en härlig kultur där vi vill vara bäst på det vi gör och samtidigt ha kul.

Är du ledaren vi söker? Vi börjar kalla till intervju runt den 10 januari.

Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Simon.Vestling@tre.se 073-5337552.

Varaktighet, arbetstid
1 -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 98

Jobbnummer
3229964

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: