Gruppchef till Arbetslivsresurs och Arena Personal i Växjö/Ljung
Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Hylte,
Ljungby eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-06-03Om tjänstenVi söker nu en gruppchef till vårt kontor i Växjö och Ljungby. Våra verksamheter är inom Bemanning & rekrytering, Hälsa & rehabilitering samt Karriär & omställning.
För att passa som gruppchef är det viktigt att du delar våra värderingar som är personlig, engagerad och professionell. Vi har ett genuint intresse för människor och värnar om våra kunder, kandidater, klienter och medarbetare. Arbetet innebär att du är ansvarig för våra kontor i Växjö och Ljungby. I dagsläget består teamet av sexton personer, från systerföretagen Arbetslivsresurs och Arena Personal. Du avlastar regionchefen i din region och står för det nära ledarskapet och personalansvaret. Du kommer ha ansvar för att se till att den dagliga driften flyter på optimalt gällande uppdragsfördelning, kvalitet och effektivitet löpande, både på kontors- och individnivå.
Tillsammans med regionchef skall verksamheten planeras på kort sikt och på lång sikt.
Du kommer utöver ledaransvaret även arbeta i den operativa driften inom det tjänsteområde där din kompetens finns.
ProfilVi tror att du har flera års erfarenhet av att ha arbetat inom något av våra tre tjänsteområden (Bemanning & rekrytering, Hälsa & rehabilitering samt Karriär & omställning) samt att du har en akademisk examen. Du har erfarenhet av personalansvar och trivs bra med det.
En stor del av arbetet innebär att stötta och coacha dina medarbetare och därför är det viktigt att du kan lyssna, analysera och vara lyhörd. Du ska tycka det är roligt att skapa relationer både internt och externt. Det är det viktigt att du inger förtroende och är trygg i dig själv. Du är en drivande person som gillar utmaningar och är resultat- och lösningsorienterad och är van att jobba mot uppsatta mål. För att passa i vår arbetsgrupp bör du även vara en framåt och positiv person med humor och arbetsglädje.
Har du erfarenhet från tjänsteförsäljning i någon form är det en stor fördel. Mycket god datavana är ett krav samt att du behärskar MS Word, Excel och Outlook. Eftersom du har ansvar för två kontor och med kund- och medarbetarbesök i tjänsten är det viktigt att du har B-körkort och tillgång till egen bil.
Vi erbjuder
Detta är en heltidstjänst som ska tillträdas omgående med hänsyn tagen till eventuell uppsägningstid. Vi erbjuder en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning under sex månader.
• Ett uppdrag med variation i dina arbetsuppgifter.
• Personlig och yrkesmässig utveckling
• Engagerade kollegor
• Ett arbete med många kontakter både internt och externt
Om verksamheten
Arenakoncernen består av bolagen Arbetslivsresurs, Arena Personal, Impact och World Class som tillsammans erbjuder långsiktiga och hållbara lösningar för organisationer, företag och medarbetare. Koncernen tillhandahåller ett komplett tjänsteutbud inom Bemanning & rekrytering, Hälsa & rehabilitering samt Karriär & omställning.
Så ansöker duVi ser fram emot fram emot din ansökan snarast, då intervjuer sker löpande. Ange gärna i ansökan när du finns tillgänglig för att påbörja arbetet. Vi tar inte emot några ansökningar via e-mail. För ytterligare information hänvisas till Barbro Hultqvist 0702- 115358 eller rekryteringskonsult Ulla Mogard 08-587 117 44
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3529
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktUlla Mogard 08-58711744
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2887911
Observera att sista ansökningsdag har passerat.