Gruppchef kundansvariga till Coors kontaktcenter i Borlänge

Coor Service Management AB / Chefsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Borlänge, Falun, Ludvika, Hofors, Avesta eller i hela Sverige

Vill du arbeta i ett team med kunniga och sammansvetsade kollegor och chefer som ställer upp och hjälper varandra att nå framgång? Har du förmågan att skapa förtroendeingivande relationer och till att utveckla och leda andra? Är du dessutom orädd, nyfiken och vill vara en del i vår fortsatta tillväxtresa?

Varmt välkommen till oss på Coor!

Om rollen
I rollen som gruppchef kommer du arbeta tätt med dina medarbetare samt tillsammans med övriga chefer på enheten. I jobbet leder du en grupp kundansvariga och andra specialister inom kontaktcenter. Det är kundansvariga som ansvarar för den löpande dialogen med våra kunder, implementering av nya kunder, följa upp och skapa rutiner och nya arbetssätt. Det är du och ditt team som är det dagliga stödet till telefonisten. I den här rollen har du stora möjligheter och befogenheter att självständigt arbeta med utveckling av ditt team, leveransen till slutkund och arbetet inom hela siten.

Exempel på dina arbetsuppgifter

• Personalansvar och utveckling av medarbetare
• Leda och koordinera verksamhetens löpande arbete
• Aktiv initiativtagare i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund
• Kundansvar och löpande dialog med kund inom ramen för leveransen
• Koordinering, styrning och samarbete med andra grupper inom Coor
• Uppföljning av kundleverans och avtalsuppfyllnad

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placeringsort Borlänge, vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Vår kandidat
Detta är en spännande roll för dig som trivs i en händelserik, föränderlig och personalintensiv miljö. Du har tidigare erfarenhet från chefsroll med personalansvar och gärna vana från att leda specialister. Har du dessutom tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller kundtjänst så ser vi det meriterande.

Din svenska och engelska är god i såväl tal som skrift och du har kunskaper i Office-paketet samt är en god kommunikatör.

Publiceringsdatum
2021-12-14

Dina personliga egenskaper
Det är avgörande att du har ett gediget intresse att leda och utveckla människor samt att du har en fallenhet att interagera i team mot gemensamma mål. Du är en trygg, närvarande och tydlig ledare med coachande förhållningssätt och du motiveras av att nå uppsatta mål. Då du har mycket kontakt med såväl medarbetare och kunder som leverantörer är det av vikt att du har en hög grad av samarbetsvilja och positiv grundattityd med förmågan att bygga förtroendefulla relationer. Vi söker dig som har förmåga att balansera krav från olika intressenter och som tar ansvar både för ditt personliga arbete såväl som ditt teams arbete. Du har en nyfikenhet för affären och vill bidra till utvecklingen av kontaktcenter som är på en tillväxtresa och du har en nyckelroll till att vi ska lyckas.

Stämmer detta in på dig? Tveka inte att höra av dig!

Vi erbjuder
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med ett sammansvetsat team där det finns utrymme att utvecklas professionellt och i ledarskapet. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en bra start på din nya arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.

Kontaktuppgifter och övrig information
Ansökningar hanteras löpande så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. För mer information, vänligen kontakta Sitechef Minna Wallin på telefonnummer 010-559 75 04

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2021 av Karriärföretagen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Coor Service Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
6178790

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: