Gruppchef inom hyresadministration till Unibail-Rodamco
Bravura / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet.
Publiceringsdatum2012-11-16FöretagetBravura söker gruppchef med erfarenhet inom hyresadministration och av fastighetssystem samt gärna kunskap av SAP till Unibail-Rodamco. Företaget är ett av Europas ledande fastighetsbolag med fokus på högkvalitativa kommersiella fastigheter och en portfölj värderad till ¬25,9 miljarder. Gruppen är verksam i 13 länder, har 1500 anställda och är den högst värderade aktören inom kommersiella fastigheter i Europa.
Unibail-Rodamco Nordic äger och driver 10 köpcentrumanläggningar i Norden varav sex i Stockholmsområdet, en i Köpenhamn och en i Helsingfors. Företaget investerar och utvecklar aktivt sina tillgångar på attraktiva lägen över hela Europa. Unibail-Rodamcos senaste utvecklingsprojekt är Mall of Scandinavia, ett helt nytt köpcentrum i anslutning till Friends Arena i Solna, som beräknas stå klart 2015.
Vi söker nu en gruppchef med erfarenhet av hyresadministration till Customer Administration teamet på Unibail-Rodamcos nordiska huvudkontor i centrala Stockholm.
Vänligen skicka in din ansökan med CV och personligt brev på engelska snarast möjligt då vi går igenom ansökningarna löpande.
Dina arbetsuppgifterI rollen som gruppchef inom hyresadministration arbetar du med förvaltning och administration av hyreskontrakt och har en koordinerande funktion för ett team bestående av tre personer. I ditt arbete ingår löpande arbetsuppgifter så som registrering av hyreskontrakt, avisering och uppföljning av hyresfakturor, inbetalningar från hyresgäster, samt bistå interna avdelningar med ad hoc uppgifter. Du ansvarar även för inkassohantering, fastighetsmoms och är kontaktperson gentemot företagets kunder. I dina arbetsuppgifter ingår även att koordinera arbetet för dina gruppmedlemmar och ansvarar även för tidrapporter, medarbetar- samt utvecklingssamtal. Ditt arbete innebär även att utveckla avdelningens processer och kvalitetssäkring av interna rutiner.
KvalifikationerEkonomisk utbildning på lägst gymnasial nivå
Gedigen erfarenhet inom hyresadministration
Ledarskapserfarenhet
Kunskaper inom hyresjuridik
Goda kunskaper i Officepaketet och erfarenhet av något fastighetssystem
Kunskaper i SAP (meriterande)
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska så väl som engelska
Personlighetsmässigt är du positiv, driven och lösningsinriktad. Vidare är det viktigt att du är noggrann, analytisk, initiativtagande och har god prioriteringsförmåga. Du ska ha ett långsiktigt intresse av att bidra till avdelningens utveckling och framtida arbetssätt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Sökord: teamledare, kundadministration, kundreskontra, hyresadministration, kundfordran, fakturering, redovisningsekonom
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-12-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarolina Hoti
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1394158
Observera att sista ansökningsdag har passerat.