Gruppchef Försäljning & Kundservice Online, Göteborg
Resia / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resia i Göteborg,
Lerum,
Kungsbacka,
Alingsås,
Stenungsund eller i
hela Sverige Resia Försäljning & Kundservice Online har 20 medarbetare som arbetar med kundservice och försäljning till kunder via våra varumärken resia.se, resfeber.se, flygofar.se samt boxoffice.se och dess motsvarigheter i Norge och Danmark. Vi finns i Göteborg, Stockholm och Köpenhamn.
Teamet i Göteborg består av fyra medarbetare som främst arbetar med biljettering, tidtabellsändringar och tillhörande administration.
Då vi växer i antal varumärken och kunder söker vi ytterligare en gruppchef till Försäljning & Kundservice Online med placering i Göteborg.
Beskrivning av tjänsten
Tjänsten innebär att leda såväl som delta i det dagliga arbetet med biljettering, tidtabellsändringar, omskrivningar, refunds, BSP-redovisning och tillhörande administration. Vi arbetar i Amadeus, Sabre och Galileo. Arbetet innebär daglig kontakt med kund och internsupport till kollegorna i Stockholm.
Tjänsten som gruppchef innebär att arbeta med ständiga förbättringar av arbetssätt, att arbeta mer effektivt, både vad gäller gruppens rutiner men också vad gäller samarbetet mellan kollegor i Stockholm, Göteborg och Köpenhamn. Gruppchefsrollen innebär ansvar för medarbetarnas utveckling och övrigt personalansvar.
Publiceringsdatum2013-04-30ProfilVi söker dig som är driftig, nyfiken och ser möjligheter i dina dagliga utmaningar. Du har stor förståelse för det administrativa arbetet i och kring GDS. Du är en specialist men bottnar i ett brinnande intresse för försäljning. Du är en van problemlösare och trivs med att arbeta i ett högt tempo och under stort eget ansvar. För oss är det en självklarhet att du har ett kostnadsmedvetet synsätt utan att göra avkall på en god och långsiktig service gentemot våra kunder.
I denna roll, liksom alla chefsroller på Resia, agerar du som förebild vad gäller flexibilitet och servicekänsla. Vi tror att samtliga uppgifter i tjänsten utförs bäst med stort engagemang samt med humor och glimten i ögat.
KvalifikationerVi ställer krav på:
• Goda kunskaper i biljettering samt tariffkunskap
• Mycket goda kunskaper i minst en av våra tre GDS-er; Amadeus, Sabre eller Galileo
• Goda kunskaper i svenska och engelska. Kunskap i danska/norska är meriterande
• Erfarenhet av personalansvar
• IATA-kompetens är meriterande
• Kunskaper i affärssystemet Antares är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet
Har du tidigare arbetat med e-handel eller försäljning via nätresebyrå ser vi det som meriterande.
Omfattning
Tjänsten på Försäljning & Kundservice Online är en tillsvidareanställning på heltid.
TillträdeTillträde enligt överenskommelse. Urvalsprocessen kommer att påbörjas omgående med intervjuer löpande.
Kontaktuppgifter för detta jobbHar du frågor om tjänsten, kontakta Sofia Svensson, personalchef Resia AB. Kontakta via mail:
sofia.svensson@resia.seSå ansöker duDu är välkommen med din ansökan senast den 15 maj 2013. Vi tar endast emot ansökningar via resia.se/jobb
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagResia
AdressResia
BOX 1114
40523 Göteborg
Jobbnummer 1538793
Observera att sista ansökningsdag har passerat.