Group Manager Media, Insights & Content

3 / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Under 2018 har vi på Tre bytt lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.



För att leva upp till vår vision att vara den bästa partnern för ett uppkoppplat liv söker nu en nyckelspelare till vår marknadsavdelning, en Group Manager Media, Insights & Content.

Som Group Manager Media, Insights & Content kommer du att vara strategiskt och operativt ansvarig för våra mediaköp, inklusive mediastrategier, mediaplaner och uppföljningar, för affärsområdet B2C. Som en av Sveriges största annonsörer har vi ett stort fokus på att våra investeringar ska driva försäljning, stärka varumärket Tre och generera en god ROI. Dina dagar kommer att fyllas av allt från kontakter med vår mediabyrå till hands on-arbete med performance marketing. Du kommer även att ha övergripande ansvar för Content Marketing och Insights samt ha personalansvar för Content Manager och Consumer Insight Manager. Rollen tillhör vår Marknadsledning och rapporterar till Head of Consumer Marketing.

Vi söker dig som har brinner för, och har bred och djup erfarenhet av, mediastrategi och mediaköp med stort fokus på ROI och ett intresse för att driva affären med hjälp av data och insights. Du har erfarenhet av att leda personal och kunskap inom content marketing och insights/research är meriterande. Som person är du resultatorienterad, snabbfotad, och en relationsbyggare som har lätt för att knyta kontakter och skapa goda samarbeten. Du har strategisk höjd men uppskattar även att arbeta operativt i det dagliga. Du trivs i en miljö som ständigt förändras i ett högt tempo där du bidrar med struktur, är flexibel och lösningsorienterad.

Vidare förväntar vi oss att du har:

• Minst 7 års erfarenhet från mediastrategi och mediaköp med spetskompetens inom det digitala.
• Erfarenhet från mediabyrå och/eller från mediachefsroll i en snabbrörlig B2C-organisation med starka varumärken.
• Erfarenhet av personalansvar och att driva effektiva team.
• Universitetsutbildning med inriktning mot marknadsföring eller liknande.

Vi erbjuder dig förutom en av Sveriges mest spännande roller inom Media, Insights & Content en organisation som genomsyras av energi och engagemang. Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag den 24 mars. För eventuella frågor angående tjänsten kontakta HR Business Partner Henny Tesch på henny.tesch@tre.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

• LI-PRIORITY

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2019-02-27

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Entrétorget 5
12118 Johanneshov

Kontorsadress
Entrétorget 5

Jobbnummer
4637728

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: