Gomiddag söker påläggskalv
Gomiddag Sverige AB / Säljarjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gomiddag Sverige AB i Täby Vi på Gomiddag vill skapa en enklare och hälsosammare vardag genom att leverera matkassar med färdiga recept direkt hem till våra kunder. Vi särskiljer oss genom att leverera matkassar med bättre råvaror samtidigt som vi har skapat en matkasse med större valmöjligheter och ett flexiblare leveranssätt. Vi sköter själva vår distribution för att kunna anpassa oss till våra kunders behov.
Om rollen
Gomiddag kommer under hösten gå in i en expansiv fas vilket gör att vi nu söker en påläggskalv som kan ta sig an rollen som säljansvarig och samtidigt ta ett operativt ansvar för verksamheten. Rollen innebär att du kommer att ansvara för att delta i planeringen av säljaktiviteterna samt genomföra dem. Säljaktiviteterna innebära att genomföra aktiviteter för att få nya kunder samt ringa till potentiella kunder. Rollen innebär också att du kommer att ta ett ansvar för de delarna av den operativa driften som sköts från huvudkontoret. Då Gomiddag genomgår en expansion som innebär att verksamheten successivt kommer behöva förändras kommer du även bidra i delar av förändringsarbetet så att verksamheten klarar av de ökade volymerna.
Publiceringsdatum2013-09-27Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter inom respektve område kommer att vara:
Säljansvarig:
• Genomföra marknadsaktiviteter, allt från att ringa till potentiella kunder till att genomföra marknadsevent som kan generera nya kunder
• Ansvara för en grupp telefonförsäljare som ringer till kunderna
• Arbeta med att få gamla kunder att gå tillbaka till Gomiddag
• Löpande följa upp marknadsaktiviteternas utfall
Operativt ansvarig:
• Planera och förbereda veckans leveranser
• Löpande följa upp leveranser och åtgärda leveransbrister
• Löpande genomföra kundundersökningar
• Ringa till nya kunder för att säkerställa att produkten uppfyllt förväntningarna
• Ansvara för kundtjänsten
• Schemalägga personal för packning och distribution av matkassar
• Eventuellt arbeta med packning och distribution av matkassar i händelse av sjukdom eller andra oförutsedda händelser
• Ha ansvaret för att den löpande verksamheten fungerar
Verksamhetsutveckling:
• Tillsammans med ledningen och övriga medarbetare arbeta med successiva förbättringar i verksamheten
Om den som vi söker:
Vi söker en driven, säljorienterad, flexibel och självgående person som är villig att ta sig an en stor utmaning. Du ska ha ett intresse för försäljning och mat då du blir en central person i företaget. Du ska kunna utrycka dig väl i tal och skrift. Vi ser gärna att du är prestiglös då arbetet innebära omfattande bearbetning av kunder via telefon och att du kan behöva rycka in då det fattas personal inom distributionsledet. Detta gör att du ska känna dig bekväm med att prata med kunder i telefon samt att du ska ha ett B-körkort. Akademisk examen är inget krav då vi tror på att den rätta individen lär sig genom arbetet.
För mer information se vår hemsida.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
TillträdeEnligt överenskommelse.
ErsättningSå ansöker duSänd din ansökan i form av CV och kort personligt brev. Urval och intervjuer sker fortlöpande. Vill du veta mer, kontakta gärna Christer Lindholm eller Mattias Engman.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@gomiddag.nuKontaktChrister Lindholm 0733-400590
Mattias Engman 070-2730101
FöretagGomiddag Sverige AB
AdressGomiddag Sverige AB
18365 TÄBY
KontorsadressHörnåkersvägen 6
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7323575
Jobbnummer 1663843
Observera att sista ansökningsdag har passerat.