GoExcellent söker Teamledare till Östersund
GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Östersund,
Piteå,
Solna,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seSom teamledare är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla personalen till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coachning och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetaresamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.
Som teamledare har du ansvaret för försäljningen inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager.
Du är en driven person med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar.
Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.
Du har:
• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska
Meriterande är:
• Kunskaper i arbetsrätt
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• COPC kännedom
• Erfarenhet av att coach inom försäljning
Publiceringsdatum2013-10-02Arbetstider och omfattningTillsättning sker i oktober . Tjänstens omfattning är heltidsarbete med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är varierande på dagtid, kvällar och helger. Du är välkommen med din ansökan omgående, då vi löpande genomför intervjuer.
ErsättningLön: Enligt kollektivavtal Friskvårds- och massagebidrag.
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Stenqvist, HR Business Partner
Hassan Mustapha, Delivery manager/Client manager +46 8 5010 4000
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Armégränd 5
83132 Östersund
Jobbnummer 1667094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.