GoExcellent söker medarbetare till två av våra kunduppdrag
GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Kalmar,
Göteborg,
Stockholm,
Solna,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seVi söker Contact center medarbetare som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att hjälpa givarna.
Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.
På kundservice för ett av uppdragen tar du hand om inkommande samtal, mail från givare, vi jobbar även med försäljning av autogiro.
För vårt andra uppdrag för inkommande samtal ligger fokus på fakturafrågor och försäljning av bankkort. Vi har högsta fokus på kvalitet i kunddialogen, självklart får du utbildning och kontinuerlig coaching inom dessa områden.
Vi kommer att göra vårt urval utifrån det kunduppdrag som bäst passar Din profil.
Vi söker dig som har
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A och svenska A
• Bra verbal och skriftlig förmåga, såväl svenska som engelska
• God datorvana
Meriterande är om du
• Har erfarenhet av försäljning
• Har erfarenhet av serviceyrken/kundtjänstarbete
• Erfarenheter från Contact centerbranschen
Personliga kompetenser
• Inlärningsförmåga
• Resultatinriktad
• Anpassningsförmåga
• Kundinriktning
Publiceringsdatum2013-10-23Arbetstider och omfattningAnställningform: Timmanställning Det ena uppdraget börjar den 4 november. Arbetstid. 08.00 - 19.15 Det andra uppdraget börjar den 11 november. Arbetstid 08.00 - 17.15
ErsättningLön enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag och Massagebidrag
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Stenqvist, HR Business Partner
rekrytering@goexcellent.comYlva Johansson, Operations Manager +46850104000
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Borgmästaregatan 5
39235 Kalmar
Jobbnummer 1684593
Observera att sista ansökningsdag har passerat.