GoExcellent söker en resultatinriktad Operation Manager

GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Stockholm, Solna, Kalmar, Göteborg, Östersund eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Vi söker dig som vill anta en berikande utmaning för vår uppdragsgivare Trafikförvaltningen/SL. På våra kontakt- och service center hanterar vi kunder antingen via telefon, mail och sociala medier eller över disk. Det är en snabb och föränderlig bransch som kräver hög kompetens och stort fokus på att alltid ge den bästa servicen.

Tjänsten som Operations Manager innebär att leda driften av SL Center. Den primära uppgiften är att ansvara för personalen, de försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltalen samt att analysera och utvärdera produktionsresultatet och därigenom arbeta för att uppnå förbättringar. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla dina Team Managers som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare. Du rapporterar till Delivery Manager som rapporterar till GoExcellents Country Manager.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig med starkt driv, som gillar utmaningar och är självgående. Du kan planera och organisera, är initiativrik och fokuserad på att nå resultat. Du förstår innebörden av att vara en stark förändringsledare och har en naturlig entusiasm och engagemang att genom dina medarbetare nå och överträffa dina och deras mål. Du tycker om att se dina medarbetare växa och utvecklas.

Vi söker dig som, förutom rätt inställning, har;

• Bred och dokumenterad erfarenhet som Operations Manager, butikschef eller motsvarande med ett resultatansvar.
• Goda omdömen av tidigare resultat (ledarskap, service, försäljning).
• Erfarenhet av förändringsarbete och organisationsutveckling.
• En mycket god social och verbal förmåga.
• Hög kommunikativ förmåga och goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftlig.
• God datorvana och kunskaper i MS Office.
• Akademisk bakgrund eller motsvarande.

Publiceringsdatum
2013-11-19

Arbetstider och omfattning
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete och möjlighet till stort inflytande och påverkan. Du kommer även vara en del av uppdragets ledningsgrupp. Placeringsorten är Stockholm, Kungsholmen men du kommer även att befinna dig en stor del av tiden ute på SL Center. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Ersättning
Enligt överenskommelse Friskvårds- och motionsbidrag

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Stenqvist, HR Business Partner rekrytering@goexcellent.com
Sofie Edgren, Client Manager/Delivery Manager +46 8 5010 4000

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm

Jobbnummer
1707282

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: