GoExcellent söker en Bemanningsplanerare till Stockholm
GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Kalmar,
Göteborg,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.
Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seVårt nästa steg är att vidareutveckla och spetsa vår kompetens inom bemanningsområdet för att ligga främst i branschen. Vi söker en analytisk och affärsmässig Bemanningsplanerare vars uppdrag är att driva och utveckla samtliga processer inom bemanningsplaneringen för ett av bolagets största uppdrag. Du ingår i ett team om sex personer, tjänsten är placerad på vårt kontor i Stockholm.
Rollen som Bemanningsplanerare
Som Bemanningsplanerare tar du ett strategiskt ansvar där fokus ligger på analys- och förändringsarbete. Vi söker dig som aktivt kan bidra till förbättringar utifrån ett bemanningsperspektiv och komma med lösningar. Som Bemanningsplanerare kommer du att:
koordinera bemanningen utifrån arbetsrättsliga och kollektivavtalsstyrda parametrarprognostisera och optimera bemanningsplaneringen utifrån stora mängder dataanalysera samt utveckla processer och arbetssättha en nära och kontinuerlig kontakt med produktionsledning och kund.
Vem är du?
Vi tror att du kommer från en motsvarande roll från en bransch med en hög grad av logistik och planering. Du har mycket god förståelse för den komplexitet och de utmaningar som följer med planering och optimering av bemanning. Du är inte främmande för systemtekniska lösningar och har antagligen arbetat med ovanstående uppgifter inom kundservice, teknisk support, backoffice, transport eller liknande tidigare. Du kommunicerar väl på svenska såväl som på engelska. Universitetsutbildning inom ekonomi, statistik, arbetsrätt eller logistik är meriterande.
Som person är du analytisk, kvalitetsmedveten och driven. Du har ett affärstänk som genomsyrar hela ditt arbetssätt och du har lätt för att ta beslut och dra slutsatser. Vidare är du ambitiös och trivs med många kontaktytor i ditt arbete.
Vi erbjuder
GoExcellent välkomnar dig till en spännande arbetsplats där du varje dag får förutsättningar att tillsammans med kreativa och engagerade kollegor göra ett enastående arbete. Hos oss finns fantastiska utvecklingsmöjligheter för dig som är redo att ta nästa steg.
Publiceringsdatum2014-10-10Så ansöker duPassar du in i ovanstående profil?
Skicka in din ansökan redan i dag till
mikaela.sundell@weselect.se då ansökningarna behandlas löpande. Har du frågor om oss eller om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Mikaela Sundell på 0739 - 78 77 94.
Arbetstider och omfattningHeltid Anställningsformen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Sista ansökningsdag är den 31 oktober 2014
ErsättningEnligt överenskommelse Friskvårdsbidrag Motionsbidrag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-31
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm
KontorsadressLindhagensterassen 1
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2026934
Observera att sista ansökningsdag har passerat.