GoExcellent söker Contact centermedarbetare till vår vitvarukund
GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Piteå
2013-02-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "GoExcellent söker Contact centermedarbetare till vår vitvarukund" (publicerad 2013-04-16) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Piteå,
Luleå,
Älvsbyn,
Boden,
Skellefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Piteå,
Östersund,
Solna,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Viasat, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seDu kommer bland annat att jobba med rådgivning av produkter där man hjälper kunder, återförsäljare och arkitekter som funderar på att köpa nya produkter. Jobbet innebär även att boka tider för servicebesök utifrån kundens behov. Över telefon ska du på ett professionellt sätt kunna vägleda kunder till en lösning med aktuellt regelverk samt ha kännedom om vart du ska kunna leta efter lösningar på problem du kan stöta på.
Som medarbetare hos oss får du alla verktyg som krävs för att lyckas att göra ett bra arbete, du får utbildning och kontinuerlig coachning. Som person bör du vara positiv, social, snabblärd, engagerad samt motiveras av ett högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål. Du ska aktivt sträva efter en utveckling av dina resultat. Service och kundfokus är viktiga parametrar och du skall vara lyhörd för kundens behov och se kundens problem som en utmaning. Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av resultatfokus. Vårt högsta och viktigaste mål med arbetet är nöjda kunder. Arbetet som Contact centermedarbetare innebär en stor variation då bearbetning av såväl befintliga som nya kunder ingår i dina arbetsuppgifter. Du kommer att ta både svenska och norska samtal.
Grundläggande kompetenskrav
• Betyg i svenska och engelska A
• Verbal och skriftlig färdighet
• Gärna arbetslivserfarenhet från serviceyrket, ex butiksbiträde
• Grundläggande datakunskaper i Microsoft Office samt erfarenhet att använda Internet
Meriterande är om du har goda kunskaper i det norska språket, tal och skrift
Publiceringsdatum2013-02-11Dina personliga egenskaper• LyhördStresstålig
• Bra på muntlig kommunikation
• Utåtriktad och ansvarstagande
• Noggrann och kvalitetsmedveten
Arbetstider och omfattningTimanställning Varierade arbetstider med öppettider måndag - fredag 7:30-20:00 Utbildningen startar 2013-03-18 Intervjuer sker löpande så snabbt in med din ansökan
ErsättningLön enligt kollektivavtal Kontakta gärna Malin Nordlund (Facklig företrädare), 0911-25 06 07
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCecilia Dahlqvist, HR Business Partner
rekrytering@goexcellent.comFöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Storgatan 48
94131 Piteå
Jobbnummer 1463466
Observera att sista ansökningsdag har passerat.