Godspersonal sökes till teknisk provningsverksamhet

Intertek Semko AB / Lagerjobb / Stockholm
2021-09-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Godspersonal sökes till teknisk provningsverksamhet" (publicerad 2022-02-10) ⬅️


Visa alla lagerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intertek Semko AB i Stockholm, Västerås, Göteborg, Lomma, Malmö eller i hela Sverige

Vill du vara med och göra världen säkrare med oss? Just nu söker vi en godshanterare som med struktur och servicekänsla kan administrera vår godsavdelning och de produkter vi ska prova för morgondagens marknad.

Om Intertek

Vi på Intertek jobbar varje dag för att göra världen säkrare. Våra kompetenta medarbetare levererar innovativa lösningar inom kvalitetssäkring, riskminimering, hållbarhet och marknadstillträde till kunder lokalt och globalt. När vi testar och certifierar nya produkter kan vi säkerställa att de till exempel inte går sönder, börjar brinna eller släpper ifrån sig giftiga kemikalier som kan skada människor och miljö.

Vi är 46 000 medarbetare över hela världen och i Sverige finns vi i Stockholm, Västerås och Alnarp med cirka 450 medarbetare totalt.

Om rollen

I rollen som godshanterare kommer ditt huvudansvar vara att ta emot olika typer av elektriska produkter som kommer in till kontoret och fördela ut dessa till den avdelning där produkten ska provas. Det kan handla om allt från mindre komponenter till större maskiner. När provningen är genomförd ser du till att produkterna skickas tillbaka, hämtas eller på annat sätt tas om hand. Du kommer att ha mycket kontakt med både kollegorna i huset och våra kunder. Rollen kan även innebära att hjälpa till med fastighetsrelaterade uppgifter på kontoret som att vara kontaktperson gentemot servicepersonal och flytta eller iordningställa möbler.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Ta emot och registrera produkter
• Distribuera produkterna i huset till rätt avdelning för provning
• Ha kontakt med kunder för att administrera frakt till och från kontoret

Vem är du?

• Du har en teknisk utbildning och kompetens
• Du har erfarenhet av lager, gods eller liknande administrativt arbete
• Du pratar flytande svenska och engelska

Du är strukturerad och ordningsam och mån om att göra ett bra arbete. Du trivs med att hjälpa andra och tycker det är viktigt att skapa en trygg och säker miljö för dig själv och dina kollegor. När du ställs inför en utmaning är du påhittig och hittar lösningar. Du trivs i en roll där du får arbeta självständigt och ta eget ansvar.

Vi erbjuder dig

Vi är ett trevligt gäng med en prestigelös atmosfär och högt i tak. Vi erbjuder en välorganiserad introduktion och är en trygg arbetsplats med kollektivavtal och förmånspaket.

Välkommen med din ansökan i länken nedan, vi ser fram emot att höra från dig!

Ansvarig rekryterare: Carin von Matérn, carin.vonmatern@intertek.com (Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl enligt GDPR).

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2021-09-22

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Intertek Semko AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Intertek Semko AB (org.nr 556024-0599)

Jobbnummer
5987453

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intertek Semko AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intertek Semko AB: