Godsmottagare sökes till vår kund i Kista!

Intern Stockholm / Lagerjobb / Stockholm
2018-12-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Godsmottagare sökes till vår kund i Kista!" (publicerad 2018-12-12) ⬅️


Visa alla lagerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intern Stockholm i Stockholm, Huddinge, Järfälla, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Om tjänsten
Söker du ett jobb där du får arbeta fysiskt kombinerat med administrativa uppgifter? Är du serviceinriktad och trivs med att vara en kontaktlänk mellan olika parter? Då kan vi ha jobbet för dig!

Som godsmottagare kommer du främst att ta emot interna och externa beställningar av gods och reservdelar. Du kommer även ha ett ansvar för att se till att lagret håller en hög servicenivå och att ansvarig chef blir informerad om eventuella leverans- och kvalitétsförändringar. I rollen kommer du även ansvara för vård av lager, godshantering och inventering.

Om kunden
Kunden är ett ledande företag inom fordonstillverkning och finns utbrett i flertalet länder. Tjänsten är belägen på deras anläggning i Kista, med goda kommunikationer. Du kommer att få en ansvarsfull roll där du blir en del av ett spännande och utvecklande företag.

Din profil
Vi söker dig som är strukturerad, positiv, initiativtagande och har en gymnasieutbildning med fordonsinriktning. För att trivas i rollen bör du ha 1-2 års erfarenhet av tidigare arbete av service eller lager. Du bör även trivas med att arbeta självständigt för att planera och strukturera det dagliga arbetet, men inte se några problem med att hjälpa till där det behövs. Du måste även kunna kommunicera på svenska obehindrat och hantera engelska i tal och skrift.

Kvalifikationer:
• God datavana inom Officepaketet, meriterande om du har systemkunskaper inom Automaster och Etka.
• Erfarenhet av liknande branscher eller tidigare arbete med reservdelar är starkt meriterande.
• B-körkort och C2-kort för hjullastare är meriterande.


Om Logent
Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2017 omsatte Logent ca 1,3 miljarder SEK.
Vi är måna om våra anställda och erbjuder alla medarbetare försäkringar och marknadsmässiga löner. För dig som vill prova på att arbeta i Norge eller kan tänka dig att arbeta vid någon av de andra orterna där Logent finns representerade i Sverige så har vi på Logent många roliga uppdrag att erbjuda, vi ser gärna att våra anställda utvecklas inom koncernen!
Läs mer på www.logent.se


Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Du ansöker om tjänsten via annonsen, vi behöver ditt CV och ett ansökningsbrev. Ansvarig rekryterare går igenom inkomna ansökningar och gör urval, är du en av dem som går vidare i processen kommer du att bli kontaktad för en första telefonintervju och avstämning kring erfarenheter relevanta för tjänsten. Går du sedan vidare i processen får du möjlighet att komma till Logent för att träffa ansvarig rekryterare på en personlig intervju.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-12-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-21
Ange följande referens när du ansöker: 2746
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lina Johansson lina.johansson@logent.se

Företag
Intern Stockholm

Adress
Intern Stockholm
HAMMARBY KAJ 14
12030 Stockholm

Kontorsadress
HAMMARBY KAJ 14

Jobbnummer
4498886

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intern Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intern Stockholm: