Godhjärtad receptionist sökes omgående!

ProfessionalConsulting / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ProfessionalConsulting i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Har du erfarenhet från ett administrativt arbete och trivs i rollen som receptionist? Just nu söker vi dig för en långsiktigt uppdrag där vår kund värdesätter dig med rätt inställning!
Vår kund är ett svenskt finansbolag som utför finansiella och administrativa tjänster såsom finansiering, fakturaköp, reskontrahantering, kreditupplysning och inkasso. Bolaget är verksamma över stora delar av Europa och söker nu deras nya receptionist till huvudkontoret i Stockholm. Tjänsten som receptionist innebär att dagligen finnas till hands för företagets anställda och agera spindeln i nätet. Tjänsten innebär arbetsuppgifter som

• Besvara inkommande samtal
• Ansvara för kontorets inköp av bland annat kontorsmaterial
• Ställa ordning konferenslokal, boka resor och lunchar vid behov
• Övriga administrativa uppgifter som att hantera post, hålla ordning på kontoret och allmänna göromål som bidrar till en härlig miljö på kontoret
• Agera sekreterare vid behov

Kunden har behovet idag vilket innebär att tjänsten kommer att tillsättas så snart vi funnit rätt kandidat. Omfattningen är heltid och kommer att påbörjas som en tillsvidareanställning från oss på ProfessionalConsulting och eventuell övergå till ett övertag för rätt person. Kontorstider anammas med viss flexibilitet och din arbetsplats kommer vara på vår kunds huvudkontor i centrala Stockholm.

Då vår kund lägger stor vikt i dig som person söker vi dig som tidigare har arbetat som receptionist och trivs med det. Du ska ha hjärtat på rätt ställe och trivas i en roll där ett trevligt tillmötesgående och uppmärksamhet är a och o. Vidare är du initiativtagande och har en vilja, förmåga och intresse av att hjälpa andra och anstänger sig för att leverera lösningar. Du trivs i en roll där du bär ansvar i att fixa och dona för en trevlig kontorsmiljö. Du ska sedan tidigare arbetat eller ha goda kunskaper i MS Office och Outlook.

Känner du att denna ovan beskrivna tjänst är något för dig? Vi på ProfessionalConsulting kommer ta emot ansökningar löpande, så ansök idag!
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2014-04-29

Arbetstider och omfattning
Tillsvidareanställning Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ProfessionalConsulting

Adress
ProfessionalConsulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Kontorsadress
ProfessionalConsulting

Jobbnummer
1855422

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ProfessionalConsulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ProfessionalConsulting: