Global Helpdesk medarbetare till välkänt företag
Magna AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-10-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Global Helpdesk medarbetare till välkänt företag" (publicerad 2017-01-18) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-10-31Dina arbetsuppgifterSom Global Helpdesk Agent kommer du tillhöra ett team med ungefär 40 agenter där dina arbetsuppgifter främst kommer vara att hjälpa kontor, lager och call-center runt om i världen med IT-relaterade frågor. Kontoret ligger i fräscha lokaler i Stockholms innerstad.
Supporten sker globalt och är bemannat 24 timmar om dygnet. De svenska teamen arbetar i olika skift mellan 07.00-01.00 alla dagar i veckan.
Om du vill jobba i en arbetsgrupp präglad av teamwork, positivitet och prestigelöshet så har du hittat rätt!
Arbetets omfattning: Heltid och varierande arbetstider. Start för tjänsten är omgående och sex månader framåt, med god möjlighet till förlängning.
Detta är ett konsultuppdrag då du kommer att vara anställd av Magna men utföra uppdrag hos kund.
Kundföretaget
Företaget är ett välkänt modeföretag med butiker över hela världen.
ProfilFör att passa in i denna roll ser vi att du tidigare jobbat i en liknande roll, alternativt i serviceyrke men med ett stort IT-intresse. Du gillar att arbeta i högt tempo på en fartfylld arbetsplats med många kontaktytor. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande om du jobbat med Windows 7, Office 2010/13 och har kunskap av administration i Active Directory.
Personliga egenskaper: Stor vikt läggs vid rätt person för denna roll. För att trivas i rollen är du en flexibel och social person som alltid ger bästa möjliga service. Du är driven och tar gärna egna initiativ. Du är en problemlösare som löser problem på ett engagerad och effektivt sätt. Du trivs med att arbeta i team men är samtidigt självständig. Utöver detta är du en social och glad person som sprider positiv energi på kontoret och i teamet.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på
emma.henriksen@magna.se.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-14
Ange följande referens när du ansöker: 7183
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Henriksen
emma.henriksen@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Jobbnummer 3137743
Observera att sista ansökningsdag har passerat.