Global Customer Support Manager

Ogunsen / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen i Stockholm, Uppsala, Sundsvall eller i hela Sverige

Ogunsen erbjuder en helhetslösning - konsultförmedling och rekrytering till chefsbefattningar och tyngre specialister. Sedan 2008 har vi framgångsrikt tillsatt tjänster inom områdena Ekonomi/Finans/Försäkring samt IT/Engineering och vårt erbjudande innefattar tre områden: Interim Management, Rekrytering/Search samt Second Opinion. Engagemang, Effektivitet och Långsiktighet - dessa tre ledord beskriver hur vi arbetar och förhåller oss till våra kunder och kandidater. Läs mer om oss på www.ogunsen.se
Om uppdraget
För kunds räkning söker vi en Global Customer Support Manager till en enhet inom en av Sveriges ledande mobiloperatörer. Som Global Customer Support Manager hos vår kund har du en mycket central roll i ett av Sveriges ledande telecombolag. Du ansvarar för att driva och utveckla olika projekt internt, exempelvis handlar det om att driva best practice samt verksamhetsutveckling för att nå kundnöjdhet i världsklass. Denna roll är både operativ, strategisk och analytisk. Stor utmaning ligger i att driva kundservice projekt för att hjälpa till att dra nytta av företagets samlade erfarenhet på alla marknader (best practise). Det innebär mycket eget ansvar och det krävs en god egen motor. Du kommer att exponeras mycket internt och måste inse att det är av stor vikt att profilera customer operations internt.
Vem är du?
• Du har relevant högskoleutbildning eller motsvarande
• Minimum 5 års relevant arbetslivserfarenhet, och ledarerfarenhet
• Erfarenhet av kundservice
• God förståelse för hur kundservice fungerar samt kundprocesser
• Erfarenhet från projektledning och operational CRM
Som person är du driven, kommunikativ och besitter en förmåga att skapa resultat. Du är ansvarstagande, flexibel och har en hög arbetskapacitet.
Din vinnarinstinkt och förmåga att skapa goda resultat gör att du är lösningsorienterad. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och kan möta de utmaningar som finns inom en snabbrörlig bransch. Dina kunskaper i svenska och engelska är mycket goda i såväl tal som skrift. Du har en god analytisk kompetens samt en förmåga att organisera och strukturera ditt arbete i stressade situationer.
Din ansökan
Urval och intervjuer sker löpande så du är välkommen med din ansökan snarast. Sök tjänsten genom att gå in på vår hemsida, klicka på uppdrag och sök via annonsen. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. För mer information är du välkommen att kontakta Charlotte Brasch, 08-410 252 84 eller Louise Poltoft 08-410 252 82 på Ogunsen Search & Selection (www.ogunsen.se).

Publiceringsdatum
2011-05-23

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-06-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Louise Poltoft, +46 8-41025282

Företag
Ogunsen

Adress
Ogunsen
Humlegårdsgatan 20, 5 tr
10391 Stockholm

Jobbnummer
942258

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen: