Gigga som kontorsreceptionist i Västerås
Gigstep AB / Receptionistjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gigstep AB i Västerås,
Uppsala,
Botkyrka,
Örebro,
Solna eller i
hela Sverige Nu behöver vår kund i Västerås dig som vill jobba extra då och då. Kanske studerar du och vill jobba vid sidan av dina studier? Eller så gör du något helt annat, men känner att du har tid över till att arbeta 25-30%!
Om uppdraget:
Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen samt arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Med ett vänligt bemötande möter du besökare både Face-to-Face och via en växeltelefon. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår hantering av post, leverantörsfakturor, diverse bokningar, beställa kontorsmaterial, frukost samt vara behjälplig med övriga administrativa arbetsuppgifter. Du är även behjälplig om det är aktiviteter efter normal arbetstid i form av AWs eller andra roliga event! Tjänsten motsvarar en arbetsomfattning på ungefär 25-30%.
Som person är du utåtriktad, serviceinriktad och gillar när det är ett högt tempo på arbetet. Noggrann och flexibel är också något som symboliserar dig. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska.
Det är meriterande om
• Du har erfarenhet från liknande tjänster sedan tidigare
• Du har B-körkort
• Du är flexibel och kan hoppa in på kort varsel
Känner du att du besitter egenskaperna ovan och är taggad på ett roligt och omväxlande arbete? Vi lägger även stor vikt vid personlig lämplighet!
Vi rekryterar löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan så hör vi av oss!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Gigstep AB (org.nr 559187-8227),
https://www.gigstep.se/ Arbetsplats Gigstep
Kontakt Joel Hall
joel.hall@gigstep.se 0704030816 Jobbnummer 8387079
Observera att sista ansökningsdag har passerat.