Gig Manger till vårt kontor i Göteborg
NXT Interim AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NXT Interim AB i Göteborg,
Ängelholm,
Linköping,
Malmö,
Oskarshamn eller i
hela Sverige - Vi växer i Göteborg -
Gig Manager till vårt kontor i Göteborg
Branschen inom personalförsörjning har förändrats och NXT Interim har utvecklat ett vinnande koncept med en idag unik paketering.
NXT Interim går nu in i nästa fas på vår tillväxtresa och kommer nu att utöka i Göteborg. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm och har även verksamhet i Malmöoch Kalmar.
Vi söker vår Gig Managertill Göteborg. En person som vill vara med och utveckla vår verksamhet.
Du vill ge dig själv en chans att driva eget företag, samtidigt som du får central hjälp med affärsystem, ekonomi, redovisning, administration samt marknadsföring och viss bearbetning.
Som person vill du styra din vardag, ta semester när du önskar och ha en dräglig vardag.
NXT Interim Är till för Top Performers inom områdena IT, HR, Ekonomi och Finans.
_"Vårt mål är att gå från att vara en innovativ utmanare i branschen till att vara det företag i branschen som alla vill slå"_
DINA ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVARSOMRÅDEN:
SomGig Managerblir duen nyckelperson i utvecklingenoch har till uppgift att etablera kontakt med både konsulter och kunder. Din primära uppgift är att matcha konsulter och förfrågningar mot varandra samtidigt som vi tillsammans proaktivt söker upp nya specialister inom vår nisch. Till din hjälp har du centrala funktioner inom HR, ekonomi, marknad och sälj.
Du ansvarar för att tillsätta uppdrag, underhålla uppdrag och se till så at våra konsulter har den bästa servicen på marknaden utefter vår paketering.
Ditt lokala nätverk är stort inomvår nischoch din vana att matcha företag med personer gör dig till den självklaraGig Managernatt anlita.
VEM ÄR DU?
Du är en innovativ entreprenör/person som drivs av att skapa synergier mellan människor och företag. Ditt framgångs DNA ligger i att möta människor, företag och affärer där du dagligen är den naturliga personen att vända sig till. Din trygghet speglar sig i ditt utförande och smittar av sig på dina kunder och medarbetare.
Du drivs av att se möjligheter och har en förmåga att avsluta mot överenskomna tidsramar.
En del av dina starkaste egenskaper är målmedvetenhet, positiv, förtroendeingivande, energigivande samt att du har en stor portion ödmjukhet.
VI söker dig som idag arbetar i en affärsutvecklande roll. Nu vill du ta steget och starta ett eget/nytt företag som du kan vara stolt över.
VI ERBJUDER:
NXT Interim erbjuder dig att vara med påden resan som du alltid drömt om att göra. Vi vill att du ska få lön för den insats som du gör samtidigt som vi vill ge dig rätt verktyg för att lyckas. Tillsammans skapar vi rätt framgångs DNA.
Din resa ska präglas av flexibilitet där du kan styra din vardag samtidigt som du förstår att den blir vad du gör den till. Vi vill skapa en dräglig vardag för dig samtidigt som vi vill vara med och skapa din pension.
Det är inte alla som kan bli en Top Performer inom NXT Interim, men de som har rätt DNA kommer skatta sig lyckliga.
VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN:
Vill du veta mer om uppdraget ringer du VD Joacim Bernhardsson, 072 -363 19 48, NXT Interim Göteborg. Din ansökan med personligt brev och CVsänder du via NXT Interims ansökningslänk.
Sista ansökningsdag ärden29februari 2020, vi kommer löpande titta på kandidater! Vänta inte med din ansökan om du vill vara med på en riktigt kul företagsresa.
Mer information
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2020-01-27ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNXT Interim AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "120193".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare NXT Interim AB (org.nr 556986-8101)
Jobbnummer 5064006
Observera att sista ansökningsdag har passerat.