Ghost Competence Skellefteå söker Konsultchef
Ghost Competence AB / Administratörsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ghost Competence AB i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Luleå eller i
hela Sverige Ta chansen att bli en del av ett härligt gäng på en arbetsplats där det är högt i tak och där det finns stora möjligheter att vara med och påverka företagets riktning och framgång.
Ghost Competence verkar lokalt längs norrlandskusten för att skapa och bibehålla så många arbetstillfällen som möjligt i Norrland. Vi vill vara en komplett kompetenspartner som levererar hög kvalité och stort personligt engagemang inom rekrytering och bemanning. Vi samarbetar med både små och stora företag inom flera olika branscher.
Hos oss får du möjlighet att utvecklas samtidigt som du får ha roligt på jobbet. Ta chansen att bli en del av vårt team i Skellefteå!
Information om tjänsten
I rollen som konsultchef kommer du att arbeta i tätt samarbete med våra säljare och ansvara för hela rekryteringsprocesser från kravprofilstagning till anställning. Alla på Ghost Competence har stor möjlighet att påverka och göra skillnad. Du kommer att vara en viktig del i vårt fortsatta arbete att växa som en komplett kompetenspartner. Vi söker dig med entreprenörsanda, kämpaglöd och förmåga att fatta beslut för att driva arbetet framåt.
Publiceringsdatum2021-03-08ArbetsuppgifterI rollen som konsultchef kommer du att ansvara för:
• Utveckla och administrera samarbeten med kollegor inom vår sälj- och rekryteringsorganisation
• Hela rekryteringsprocessen från kravprofilstagning, annonsering, urval och intervjuer till presentation av kandidater gentemot kund samt avtalsskrivning med konsulter
• Anställda konsulter, gällande frågor kring deras anställning för att de ska trivas som anställd
Vi söker dig som
Besitter en stor kommunikativ förmåga i både tal och skrift, är förtroendeingivande i det personliga mötet samt tar ett stort ansvar för att självständigt driva dina egna processer. Du har en stark servicekänsla och drivs av att göra bra ifrån dig.
Då du har ett helhetsansvar för rekryteringsprocessen är det viktigt att du är strukturerad och noggrann. Eftersom arbetsuppgifterna är varierande och arbetstempot kan vara högt är det även viktigt att du är flexibel och kan prioritera mellan olika uppgifter. Vidare är du prestigelös och har inga problem med att "hugga i" där det behövs.
Du är utåtriktad, orädd och målfokuserad. Vidare är du ansvarstagande och trivs med att arbeta självständigt. Du är ambitiös och triggas av att bidra till kontorets expansion och utveckling.
Kvalifikationer• Relevant akademisk utbildning, ex. personalvetarutbildning, eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen är meriterande
• Kunskaper i arbetsrätt är meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort är ett krav
Fakta
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning
LÖN: Månadslön
ORT: Skellefteå
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2021-04-08
KONTAKT: Fredrik Sundvall
Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev på vår hemsida för att söka tjänsten. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
fredrik@ghostcompetence.se eller 070-669 88 62
För mer information gå in på
www.ghostcompetence.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagGhost Competence AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "903".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ghost Competence AB (org.nr 559001-8569),
http://ghostcompetence.se/ Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 5615663
Observera att sista ansökningsdag har passerat.