German-speaking customer service agent

Uniflex Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

We are looking for a dedicated and customer-oriented individual to join our team as a German-speaking Customer Service Agent.

Publiceringsdatum
2024-02-22

Om tjänsten
As a Customer Service Agent, you will be the primary point of contact for our German-speaking customers, assisting them with resolving issues, and ensuring their overall satisfaction with our services.
You will work with a bank's 2nd and 3rd line customer service issues.

Location: Stockholm, Sweden - you can also work remotely but from Sweden. First day from stockholm
Start: Immediately

Benifits:
Work from home.
Salary in relation to age.
Comprehensive benefits package, including health insurance and retirement plans.
Opportunities for career development and advancement.
Positive and inclusive work environment.
Guaranteed salary.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Responsibilities:

* Respond promptly and professionally to customer inquiries trough phone, email, and live chat in German.
* Provide accurate information about products, services, pricing, and promotions.
* Assist customers with troubleshoot and resolve customer issues and complaints effectively and efficiently.
* Collaborate with other departments to ensure timely resolution of customer issues.
* Maintain detailed records of customer interactions and transactions.
Continuously strive to improve customer satisfaction and loyalty through exceptional service.

Vem är du?
Requirements:

* Fluent in German (native or near-native proficiency).
* Excellent communication skills in both German and English.
* Previous experience in customer service or a related field preferred.
* Strong problem-solving abilities and a passion for helping others.
* Ability to work effectively in a fast-paced environment.
* Proficiency in using CRM software and other customer service tools.

Om verksamheten
The Bank is a leading global payments and shopping service, providing innovative solutions to make online shopping easier and more convenient for consumers and merchants alike. With a mission to revolutionize the banking industry, The bank offers a range of services including buy now, pay later options, installment plans, and seamless checkout experiences.


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "64853".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Uniflex Sverige AB (org.nr 556637-0341), http://www.uniflex.se

Kontakt
Ida Fjellström
ida.fjellstrom@uniflex.se

Jobbnummer
8488936

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

                   

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: