Gästservicevärdar till Sabis på Grant Thornton
Sabis AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sabis AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi vill skapa Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med fem matbutiker, SABIS RESTAURANGER & FM med 20 uppdrag inom contract services samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 600 medarbetare. Sabis blev utsedd till Sveriges 6:e bästa arbetsgivare i Universums undersökning 2018. För mer information besök:
www.sabis.se Är du en riktig glädjespridare som gillar ordning och struktur? Då kan du vara vår nya gästservicevärd hos Grant Thornton! I januari 2022 flyttar Grant Thornton, en av Sveriges ledande revisionsbyråer, till nya kontorslokaler i city och vi på Sabis kommer att ansvara för gästservice, supportservice och catering och en hälsobar till deras medarbetare. Tillsammans ska vi skapa Sveriges bästa kundupplevelser! Vi arbetar också alltid utifrån våra grundvärderingar: alltid nöjd kund, ansvar och respekt.
Om rollen
I rollen som gästservicevärd fungerar du som ambassadör och informationsspridare och du har ständigt ett öra mot marken. Din viktigaste uppgift är att göra det enkelt för kunden, underlätta deras vardag och samtidigt sprida glädje! Arbetet är omväxlande och innebär alltifrån att bemanna receptionen, ställa i ordning konferenslokaler, samordning av interna/externa möten, ta hand om post/gods till att beställa catering och fylla på i hälsobaren.
Som gästservicevärd är din uppgift att få alla kunder att känna sig välkomna i all kontakt de har med oss, oavsett om det är över telefon, via mail eller när de besöker oss på plats.
Publiceringsdatum2021-11-01ProfilVi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är prestigelös, kommunikativ och med en fingertoppskänsla för service! Att ta ansvar och hjälpa andra kommer naturligt för dig och ingenting är för svårt att lösa. En flexibel inställning är också viktigt att ha när en beställning kommer in i sista minuten. Vi ser även att du är van att arbeta strukturerat och organiserat.
• Erfarenhet av administrativt serviceyrke, tex receptionist eller konferensvärd
• Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift samt engelska i tal
•
•
Vi erbjuder dig
• En viktig roll på ett nytt spännande uppdrag med stor möjlighet att påverka rutiner och arbetssätt
• En värderingsstyrd arbetsgivare där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Hos oss får du möjlighet att växa! Vi erbjuder utbildningar och uppmanar till intern rörlighet för att du ska kunna utvecklas hos oss
• Vi är en trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
Ansökan
Tillträde december 2021 / januari 2022. Tjänsten är på heltid med arbetstid på vardagar och oftast under dagtid, kvällsarbete förekommer vid events mm. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta affärsområdeschef Katrina Ström på
katrina.strom@sabis.se.
Välkommen med din ansökan snarast! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSabis AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sabis AB (org.nr 556165-9888)
Arbetsplats Sabis
Jobbnummer 6086467
Observera att sista ansökningsdag har passerat.