Garden Outlet söker Administrativ samordnare till vårt kontor i Helsingborg
Plantagen Sverige AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Plantagen Sverige AB i Helsingborg,
Höganäs,
Lund,
Malmö,
Staffanstorp eller i
hela Sverige Vilka är vi:
Vi är en grupp drivna personer som strävar efter att bibehålla en platt organisation där vi alla förväntas göra skillnad. Vi tror på att göra det omöjliga möjligt tillsammans - genom att bygga på varje individs personliga styrkor.
Garden Outlet som är ett koncept inom Plantagen koncernen, påbörjade en spännande och omfattande tillväxtresa våren 2023. Vårt uppdrag är att alltid kunna ha riktigt bra erbjudanden på produktsortimentet och vi fortsätter växa i snabb takt. Vi har passion för växter och andra trädgårdsprodukter, men framför allt älskar vi att göra bra deals för våra kunder. Just nu är vi, inklusive våra fyra butiker, ca 80 anställda inom organisationen. I dagsläget finns våra butiker i Slagsta, Staffanstorp och Tagene i Sverige och i Vestby i Norge. Vårt centrala kontor och där du kommer att utgå ifrån ligger i Helsingborg.
Denna tjänst erbjuder breda möjligheter och hybridarbete.
Uppdraget inom Garden Outlet:
I ett litet team kommer du tillsammans med engagerade teammedlemmar att hantera och säkerställa framgångsrika leveranser av t.ex. inköp, lägga order, ha kontakt med leverantörer och våra butiker med mera. Vi kallar det drift och underhåll av en kedja som är i en expansionsfas.
Du kommer att ha en avgörande och viktig roll då du är länken mellan kontoret och butikerna. Du behöver ha god analytisk förmåga, ett noggrant och strukturerat arbetssätt, samt drivs av försäljning och utveckling. Resor kan förekomma för leverantörsbesök och butiksbesök.
Dina uppgifter inkluderar att utveckla ett teambaserat och samarbetsinriktat tillvägagångssätt och praktisera öppen kommunikation där alla teammedlemmar bidrar.
Som person är du trygg, prestigelös, initiativrik, utåtriktad och kommunikativ. Du kan flytande svenska i tal och skrift och behärskar engelska i tal och skrift. Koncernspråket är engelska.
Önskade kvalifikationer och erfarenheter för att lyckas i rollen:
- Officepaketet och god datorvana
- Erfarenhet av butiksarbete, handelsbranschen
- Erfarenhet av leverantörskontakter
För att trivas i rollen tror vi att du uppskattar den utvecklingsfas vi befinner oss i, där lärande och flexibilitet behövs i kombination med en stark drivkraft att bygga systematiska arbetsmetoder och implementera nya verktyg och metoder i ett försäljningsdrivet bolag.
Vi tror att du har en styrka i att följa upp, har uppmärksamhet på detaljer och drivs av att skapa resultat. Du har ett långsiktigt perspektiv och värdesätter både att arbeta självständigt och att samarbeta med kollegor över olika funktioner.
Vi erbjuder:
Vi erbjuder marknadsmässig lön och förmåner. Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse och inleds med provanställning på 6 månader.
Ansökan:
För att säkra en objektiv, kompetensbaserad och icke-diskriminerande process använder Garden Outlet screeningtester. Tester som du ombeds svara på efter att du har sökt jobb hos oss. Mer information skickas till den mejladress du anger i din ansökan. Ansök nu!
Sista ansökningsdag är 31/7. Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan redan idag!
Ersättning enl. gällande kollektivavtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Plantagen Sverige AB (org.nr 556610-3015),
https://www.plantagen.se/ Arbetsplats Plantagen
Kontakt Regional Manager Gardenoutlet
Stefan Bengtsson
Stefan.bengtsson@gardenoutlet.se Jobbnummer 8760537
Observera att sista ansökningsdag har passerat.