Garantiadministratör / Administratör / Backoffice

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-04-06

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Företaget är verksamma värmepumpar och luftkonditionering. Bravura söker nu för kunds räkning en en garantiadministratör för ett uppdrag på initialt 1 år till företagets garantigrupp om tre personer. Mer information om företaget ges vid första telefonavstämning.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som garantiadministratör har du primärt ansvar för de operativa arbetsuppgifterna inom garantiadministration. De huvudsakliga arbetsuppgifterna som garantiadministratör innebär:

• Hantering och genomgång av återförsäljarnas fakturor och garantianspråk, kontrollera timdebiteringar, restider, maskiner, installationsdatum, reservdelar samt löpande kontakt med återförsäljarna vid eventuella fel/avvikelser
• Godkänna både nya och befintliga återförsäljares garantianspråk och registrera anspråk + fakturanummer i kundregister
• Hantering av backlogg gällande reservdelar som inte blivit skickade samt följa upp beställningar av reservdelar
• Kontakta och skicka ut servicepartners
• Tätt samarbete med ekonomiavdelningen

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Erfarenhet av garantiärenden, garantianspråk eller reklamationer eller liknande ärenden
• Kunskaper i SAP
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

För att trivas i rollen ser vi att du har en naturlig förmåga att upprätthålla ett noggrannt arbetssätt. Företaget är i en digitaliseringsresa där många processer och rutiner inom garantigruppen är under ständig förändring ser vi att du som person är effektiv och lösningsorienterad. Du vågar ta egna initiativ och trivs i en roll där det ställs krav på noggrannhet och struktur.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Danderyd, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: garantiadministration, garantiadminstratör, administratör, administration, teamledare, gruppledare, SAP

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5674603

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: