Gandalf Data Ab Söker Inköpsassistent

Hero AB / Kontorsjobb / Stockholm
2012-12-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Gandalf Data Ab Söker Inköpsassistent" (publicerad 2013-02-06) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Gandalf Data AB

Gandalf Data AB etablerades i Malmö 1984 och har idag drygt 40 medarbetare. De importerar, marknadsför och säljer IT-relaterad hårdvara så som bärbara datorer, monitorer, grafikkort, nätverksprodukter samt komponenter till återförsäljare över hela landet. Gandalf är en av Sveriges största privatägda distributörer med försäljningskontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och
Linköping. Läs gärna mer på www.gandalf.se.

Publiceringsdatum
2012-12-27

Om tjänsten
Inköpsavdelningen är en del av Gandalf Data AB som hanterar inköp, varuförsörjning och leverantörskontakter. Till inköpsavdelningen sökes nu en inköpsassistent för ett längre vikariat. Som inköpsassistent blir du delaktig i samspelet med både kunder och leverantörer samt har flera kontaktytor internt på företaget. Dina arbetsuppgifter inkluderar:

• Leveransbevakning
• Administration av orderbekräftelser, prisskydd och prisändringar
• Uppläggning av nya artiklar
• Claimshantering
• Diverse rapportering
• Övrig administration

Möjligheter

Gandalf Data AB erbjuder ett mycket spännande och stimulerande arbete i ett företag som alltid strävar framåt och vill utvecklas. Detta är ett gyllene tillfälle för dig som är relativt junior inom inköp, logistik eller administration, att få en ansvarsfylld och central roll på en arbetsplats där professionalism och kvalitet är ledorden.

Kvalifikationer
Vi ser att du har tidigare erfarenhet från inköp, logistik, administration, eller annan för tjänsten relevant funktion. Det är meriterande om du har haft en central och samordnande roll med flera kontaktytor som innebär att du har förståelse för logistiska flöden. Vidare behärskar du svenska obehindrat, samt har goda kunskaper i engelska. Du hanterar Officepaketet väl, främst Excel, och det är meriterande om du har kunskap i Navision eller annat affärssystem.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en noggrann person med ett strukturerat arbetssätt. Du är självgående, ansvarsfull och trivs med att utreda och lösa problem. Därtill är du hjälpsam och serviceorienterad.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Tjänsten är ett vikariat från mars 2013 till mars 2014 med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att vara anställd som konsult på Hero och jobba på uppdrag hos Gandalf Data AB.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860.

Vi ser fram emot din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Konsultchef 08-400 25 860 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1425873

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: