Gülermak Swedish Filial - HR-Administratör

Gülermak Swedish Filial / Ekonomiassistentjobb / Ospecificerad arbetsort
2018-09-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Gülermak Swedish Filial - HR-Administratör" (publicerad 2018-10-17) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gülermak Swedish Filial i Ospecificerad arbetsort

Gå med i AGN HAGA. Bli en del av vårt professionella team inom prestigefyllda projekt.

Här är ett spännande tillfälle för en HR-Administratör som vill arbeta i en internationell miljö och vara en del av AGN HAGAS stora projekt som kommer att forma Göteborgs stadsbild.

HR-Administratör
AGN Haga söker för närvarande en HR-administratör för företagets kontor i Göteborg. Det är en heltid - och permanent position. HR-administratören hanterar den dagliga personalverksamheten som täcker hela personalens "livscykel"

Rollbeskrivning:

HR-Administratören är ansvarig för att utföra företagets HR-verksamhet på ett korrekt och tydligt sätt. Daglig hantering av personalfrågor och överensstämmelse ligger inom huvudrollen för denna roll.

Huvudansvar:

• Hantera rekryteringsprocessen, samarbete med de externa rekryteringsföretagen och det offentliga kontoret
• Förbereda och uppdatera anställningskontrakt och upprätthålla relaterade företags uppgifter relaterade till anställning, överföring av anställda, befordran, uppsägning, tid och lämna rapportering
• Stöd och rådgivande expert inom företaget inom arbetsrättens frågor, t.ex. kollektivavtal, anställningsavtal, kompensation, upphandling och uppsägning
• Genomföra överensstämmelse och kommunikation med lokala fackföreningar
• Stöd i frågor som rör anställningsrätt och fackliga avtal
• Kontrollera tidskrifter och samarbeta med det externa löneföretaget
• Utveckla, genomföra, följa upp och ständigt förbättra processer och metoder inom sitt ansvarsområde
• Hantera personals ID06-kort
• Koordinera inlärnings- och utvecklingsaktiviteter för personal.

Kunskap, färdigheter och förmågor

• Kandidatexamen i personal och administration eller annan relevant utbildning
• Minst 5 års erfarenhet i en liknande roll
• Erfarenhet inom såväl strategiska som operativa sidor av HR och anställdas livscykelprocesser
• Djup kunskap om arbetsrättsliga frågor, kollektivavtal, anställningskontrakt, ersättning och förmåner, löneförvaltning, rekrytering och uppsägningsprocesser
• Stark MS Office och HR-programvara med kompetens
• Flytande tal och skrift, Engelska & Svenska
• Teamplayer, strukturerad, noggrann, serviceorienterad, exakt och ansvarig
• Erfarenhet inom byggbranschen eller liknande projektorienterad industri är en merit

Publiceringsdatum
2018-09-27

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-12

Företag
Gülermak Swedish Filial

Jobbnummer
4371242

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gülermak Swedish Filial

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gülermak Swedish Filial: