Fyra handläggare till myndighet sökes i Varberg

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Varberg
2022-06-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fyra handläggare till myndighet sökes i Varberg" (publicerad 2022-08-18) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Varberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av en administrativ roll och vill du jobba på en samhällsviktig arbetsplats, då kan du vara den vi söker.

Om uppdraget

Till vår kund som är en statlig myndighet söker vi nu fyra handläggare till deras kontor i Varberg. Uppdraget är på heltid, 100% och startar den 5 september 2022 och pågår sedan till och med den 16 december 2022, med möjlighet till förlängning. Arbetet utförs på plats i myndighetens lokaler.

Inför starten kommer en UC-kontroll genomföras.

Publiceringsdatum
2022-06-22

Arbetsuppgifter
Som handläggare kommer du få planera och följa upp ärenden samt utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag. Vi söker dig som kan arbeta självständigt utifrån lagar och bestämmelser. I arbetet kommer du själv granska och fatta beslut i enklare ärenden. Arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:

• Löneutredning
• Tillgångsutredning
• Beslut i enklare ärenden/mål

Kvalifikationer
• Grundläggande högskolebehörighet
• Minst ett(1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
• Kunskaper inom MS-Office eller liknande

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag 8 augusti 2022.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare: Linnea.Lindstrom@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Linnea Lindström
linnea.lindstrom@bemannia.se
0771-845300

Jobbnummer
6768739

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: