Fullstackutvecklare erfarenhet av Angular, Västerås
Shaya Solutions AB / Datajobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Västerås,
Hallstahammar,
Sala,
Uppsala,
Södertälje eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Västerås
• Uppdragslängd: Ca. 12 månader (med option på förlängning)
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker en nu en fullstackutvecklare. Teamet har fått i uppdrag att utveckla ett nytt javabaserat IT-system, med förenklat underhåll och säkerställande av vidareutveckling. De har nu utvecklat grunden till ett nytt IT-stöd, som behöver förvaltas och vidareutvecklas.
För att göra ett bra jobb och trivas i våra team oavsett roll så behöver du vara en aktiv teamspelare, vara lösningsorienterad, ta ansvar och vara engagerad. Vi vill att du ska:
Publiceringsdatum2022-11-10Dina arbetsuppgifter• Att utifrån ett utvecklarperspektiv kunna bemöta krav på ett systematiskt och ordnat sätt.
• Utveckla handläggargränssnittet och utveckla backend funktionalitet.
• Att med utgångspunkt av ovan kunna delta i arkitektoniska såväl som kravmässiga diskussioner.
• Att kunna vara en länk mellan de krav som ställs och de utvecklingsuppgifter som behöver göras.
• Att kunna skapa design på hög nivå gällande implementation och integration mot våra andra IT system.
• Att utveckla Javakod och databasanrop med JPA.
• Att utveckla automatiserade tester och underhålla dem.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Har aktiv erfarenhet av Java version 13, JEE och att utveckla avancerad Javakod under minst 5år
• Har aktiv erfarenhet microservices med docker under minst 1år
• Har erfarenhet av Angular under minst 2år
• Har erfarenhet av SCRUM.
• Har aktiv erfarenhet av Spring boot och JPA under minst 2år.
Önskemål om personliga egenskaper:
• Vara en lyhörd och samarbetsvillig person som gillar att arbeta i team
• Ha förmågan att snabbt bli självgående
• Vara resultatinriktad och kunna ta egna initiativ
• Förstå och analysera komplexa frågor och problem
• Ha mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift.
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 12 mån
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Kontakt Erika Evertsson
erika.evertsson@shayasolutions.se Jobbnummer 7158169
Observera att sista ansökningsdag har passerat.