Front Office Service Desk

Jobmetz AB / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobmetz AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Huddinge, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Front Office Service Desk
Uppdragsbeskrivning
Till Vattenfall söker vi 3 IT tekniker inom Service Desk
Bakgrund:
IT Service Desk hanterar alla inkommande (via telefon eller via en portal) ärenden avseende IT på Vattenfall som är ett större internationellt bolag.

Publiceringsdatum
2020-10-07

Beskrivning av jobbet
Främst IT Service Desk Front Office-arbete. Ta emot inkommande telefonsamtal/ärenden och lösa dessa remote. Även arbete inom IT-Ticket Desk samt back-office kan förekomma

Kompetenser
Långvarig erfarenhet som IT-tekniker inom kundmiljö och kundrelation
Certifierad Microsoft Windows Desktop Support och Microsoft Office Support
God kunskap inom Active Directory
Grundläggande kunskaper inom nätverksanslutning / protokoll
ITIL v3 Foundation
Mycket god kunskap inom INC (Incident Management Process) och REQ (Service Request Fulfillment) processer
Flytande svenska och mycket goda engelska färdigheter, både skriftligt och talade
Mycket hög grad av kundorientering och samarbete samt mycket god kommunikationsförmåga
Oberoende och lösningsorienterad arbetssätt, proaktivt beteende och organisatorisk talang

Meriterande kompetens:
Erfarenhet av arbete inom IT Service Desk

Startdatum: 2020-11-09
Plats: Stockholm
Språk: Svenska och Engelska

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
JobMetz AB
Solna
16956 SOLNA

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
JobMetz AB (org.nr 559041-9411)
Solna (visa karta)
169 56  SOLNA

Jobbnummer
5390199

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobmetz AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobmetz AB: