front office service advisor

Randstad AB / Kundservicejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Job description
Randstad i Spanien söker just nu tio svensktalande kundtjänstmedarbetare inom bank till ett team i Fuengirola, Malaga, Spanien. Vill du jobba i Spanien? Ta chansen och starta en spännande karriär inom ett toppmodernt och nyetablerat kundcenter. I tjänsten får du gedigen onboarding och utvecklingsmöjligheter.

Jobbet erbjuder dig en möjlighet att växa i din roll med flera olika karriärvägar i en mångsidig och internationell finansiell arbetsmiljö. Samtidigt strävar man efter en bra balans mellan arbete och privatliv, sociala evenemang och aktiviteter. Allt i en av Spaniens fantastiska kuststäder.

I rollen kretsar allt kring kunden och ditt ansvar blir att tillhandahålla en kundserviceupplevelse av högsta kvalitet. Du kommer att arbeta på uppdrag av deras kunder som är verksamma inom flera olika branscher, vilket ger en stor variation i arbetet.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med ett marknadsledande kompensationspaket, inklusive en konkurrenskraftig grundlön, attraktivt bonussystem, privat sjukförsäkring och lunchkuponger. När du börjar får du gå en onboarding för att snabbt komma upp på banan och lära dig jobbet. Sedan får du ett löpande utbildningsprogram för att utveckla din kompetens.

Du får sitta tillsammans med kollegor i moderna lokaler på ett centrala kontor i Fuengirola, Malaga, med bra pendlingsmöjligheter nära den stora motorvägen, busstationer och 10 minuters promenad från den centrala allmänna tågstationen. Arbetstiderna ligger i linje med Sveriges öppettider.

Om du har frågor är du välkommen att kontakta Guillem Vida Becerril på guillem.vida@randstad.es, kom ihåg att skriva på engelska. Tillsättning sker löpande.

Responsibilities
Hantera interaktioner med flera inkommande/utgående kanaler för att stödja kunder i Sverige.
Etablera en positivt kontakt med kunderna, bygga starka relationer och ha ett rättvist bemötande styrt av företagets värderingar och kultur.
Genomför prisvärdhetsbedömningar för att förstå varje kunds ekonomiska situation och, där det är lämpligt, upprätta rimliga betalningsplaner med tydliga tidsramar.
Underhålla systemanteckningar, se till att samtalsregister är helt korrekta, professionella och är en återspegling av konversationen.
Bemöta våra kunder på ett positivt och professionellt sätt.
Sträva mot att uppnå affärsmål och möta individuella och gemensamma KPI:er.

Qualifications
Modersmål i svenska och hög nivå i engelska (C2-nivå) både i tal och skrift.
Bra kommunikationsförmåga, du kan visa upp empati och självförtroende gentemot en mångsidig kundbas.
Goda räknefärdigheter.
Förmåga att planera i en arbetsmiljö med högt tempo.
Lättlärd och anpassningsbar till olika situationer.
Tjänsteorienterad och analytisk med ett lösningsorienterat tankesätt.
Tålmodig och lugn i alla situationer.
Kundorienterad och lyssnande med förhandlingsförmåga.
Förmåga att arbeta både självständigt och i team.
God datorvana.

meriterande:
Ytterligare skandinaviska språk anses vara en fördel.
Erfarenhet av kundsupport ses som en fördel men är inget krav.

About the company
Vår kund är en internationell marknadsledande global leverantör av kredithanteringstjänster med mer än 10 000 engagerade yrkesmän som servar runt 80 000 företag i 25 länder. De erbjuder tjänster utformade för att mätbart förbättra kundernas kassaflöde och långsiktiga lönsamhet genom att hantera kunders sena betalningar och inkasso samt inköpsfordringar.

Our client is an international market-leading global provider of credit management services with more than 10,000 dedicated professionals who serve around 80,000 companies in 25 countries. They offer services designed to measurably improve clients' cash flow and long-term profitability by managing customers late payments and collections as well as purchasing receivables.

Ersättning
Not specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201418142".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Guillem Vida Becerril
guillem.vida@randstad.es

Jobbnummer
7232380

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: