Front Office Manger till mediaföretag på Södermalm

Manpower AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker dig som kan starta omgående som Front Office Manger på ett uppdrag hos en av våra kunder på Södermalm. Du kommer att bli anställd som konsult på Manpower och bli uthyrd till vår kund.

Tjänsten är en anställning på heltid (40 h/v). Tjänsten är ett uppdrag ute hos vår kund med start omgående och t o m 22 maj 2022, med möjlighet till förlängning. Arbetstider kontorstid 8.30-17.00 men med viss mån av flextid vid behov. Vi söker en person som är positiv, lösningsorienterad och proaktiv. För att trivas på den här tjänsten behöver du vara utåtriktad och service minded, tycka om att leda och fatta egna beslut och det är också viktigt att du är bra på att planera och organisera. Som Front Office Manager måste kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska eftersom vi har många internationella medarbetare och gäster.



Arbetstuppgifter i tjänsten:

* Välkomna besökare och kunder, visa dem till mötesrum och mottagare.
* Ansvar för växeltelefon och porttelefon
* Ansvar för att receptionen (kök & lounge) är välkomnande och fint.
* Ansvar för daglig rutin i köket: bryggkaffe, rengöring och skötsel av kaffemaskin, fylla på kyl och skafferi, fruktskålar, beställa mat och ta emot leveranser. Städa ur och av köket löpande under dagen.
* Budgetansvar för luncher och köksinköp.
* Förbereda mötesrum: säkerställa att rummen är tillgängliga, städade och mysiga inför möten. Fylla på med material inför workshops.
* Beställa och förbereda lunch/fika inför möten.
* Ansvar för bokning av mötesrum och parkeringsplatser i Outlook.
* Vara behjälplig vid interna och externa events och sammankomster, som t.ex. firande, avtackningsfika, frukostschema, AWs etc.
* Ansvar för post och paket, inkl. internpost.
* Inköp och budgetansvar för kontorsmaterial
* Kontakt med städbolag, återvinningsfirma etc.
* Vid behov avlasta övriga studioteamet med enklare administrativa uppgifter, som t.ex. arkivering, sortering och informationshantering.
* På sikt kan tjänsten även innebära att ta emot och duka fram caterad lunch till kunder och medarbetare 4 dagar/veckan.





Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta mig på 08-452 33 31, Jenny Dollman Konsultchef, Manpower.
Med tanke på att tjänsten ska tillsättas omgående så kommer urval göras löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2021-10-04

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Manpower AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "785c8d11-b232-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Arbetsplats
Manpower

Jobbnummer
6015429

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: