Front office Manager till Transtema!

Professionals Nord Rekrytering AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Transtema Network Services söker nu efter Front office Manager till deras kunds sajt på Lindholmen. Det är en utvecklande roll där du får du möjlighet att lära dig en framtidsbransch och samtidigt bli en del av Sveriges ledande företag inom kommunikationsnät. Varmt välkommen att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till josefine.kinnmark@pn.se

Information om tjänsten
Transtema Network Services är ett företag som erbjuder teknik- och konsulttjänster inom nätverksinfrastruktur. De specialiserar sig på att leverera lösningar och support inom områden som nätverksdesign, installation, driftsättning och underhåll. Transtema har fått ett ökat ansvar i att driva sin kunds ICT-Center på flera sajter runt om i Sverige. Där deras ansvar innefattar att säkerställa en fungerande installationsmiljö för sin kund. Kunden är ett världsledande företag inom 5G.

Vi söker efter en driven och erfaren Front Office Manager till ett ledande datacenter. Rollen innebär en central funktion i att säkerställa effektiv kundhantering och support, med fokus på att leverera enastående service och upprätthålla hög kundnöjdhet. Om du är en serviceinriktad och kundfokuserad professionell person med en passion för att leverera högkvalitativ support, är detta en fantastisk möjlighet. I ditt team ingår ca. 15 - 20 tekniker som du kommer att ha personalansvar för.

Du erbjuds

* Möjlighet att arbeta i ett världsledande företag inom IT-branschen.
* En dynamisk och internationell arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter.
* Tillgång till modern teknik och verktyg för att stödja arbetet.
* Stöd för vidareutbildning och professionell utveckling.
* Flexibla arbetsförhållanden och möjlighet till remote-arbete.

Publiceringsdatum
2024-07-16

Dina arbetsuppgifter
* Leda och övervaka den dagliga verksamheten i front office, inklusive kundmottagning och support.
* Hantera inkommande kundförfrågningar och säkerställa snabb och professionell respons.
* Koordinera med tekniska team för att lösa kundproblem och förfrågningar effektivt.
* Utveckla och implementera processer för att förbättra kundservicen och öka effektiviteten.
* Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom regelbunden kommunikation och uppföljning.
* Säkerställa att alla kundinteraktioner följer etablerade standarder och bästa praxis.
* Träna och utveckla front office-personalen för att säkerställa högsta servicenivå.
* Övervaka och rapportera på nyckeltal (KPI) relaterade till kundnöjdhet och serviceeffektivitet.

Vi söker dig som

* Relevant universitetsutbildning inom IT, företagsadministration eller relaterat område.
* Minst 5 års erfarenhet inom kundservice eller support, helst inom IT- eller datacenterbranschen.
* Starka ledarskapsförmågor och erfarenhet av att leda team i en dynamisk miljö.
* Utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor.
* Förmåga att hantera flera projekt samtidigt och arbeta under press.
* God förståelse för datacenterinfrastruktur och drift är meriterande.
* Flytande i både svenska och engelska, i tal och skrift.

Utöver detta tror vi att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Transtema. Vi värdesätter framför allt din vilja och motivation att utvecklas och lära dig nya saker. Du trivs med att arbeta i grupp och är en lagspelare som kan samarbeta effektivt och kommunicera väl med andra. Vi ser även att du kan ta egna initiativ och motiveras av att utföra ett noggrannt och kvalitativt arbete.

Observera att bakgrundskontroller kommer att genomföras som en del av anställningsprocessen och att slumpmässiga drogtester kan komma att utföras.

Start: Hösten 2024
Kontakt: Josefine Kinnmark

Du söker tjänsten enkelt genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på josefine.kinnmark@pn.se

#Frontoffice #Manager #tekniker #ICT #nätverk #hårdvara #installation #fiber #el #datacenter #datacenter

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Professionals Nord Rekrytering AB (org.nr 556987-8399), https://pn.se/

Kontakt
Konsultchef
Josefine Kinnmark
josefine.kinnmark@pn.se

Jobbnummer
8803272

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professionals Nord Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB: