Front office/Customer service till framgångsrikt finansbolag
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-02-26FöretagetBravura söker en Service Representative till ett finansbolag. Företaget bedriver verksamhet i hela Norden och erbjuder finansierings- och paketeringslösningar till moderbolagets kunder. Tjänsten är på företagets huvudkontor i Stockholm där du får arbeta i en händelserik arbetsmiljö och erbjuds stora möjligheter att utvecklas. I dagsläget är de omkring 80 anställda. Verksamheten omfattar även finansiering av koncernens investeringar kopplat till specifika kundavtal. Deras roll som internt finansbolag är att stärka och utveckla moderbolagets affär med finansieringslösningar.
I rollen som Service Representative kommer du att ha varierande arbetsuppgifter. Du ger service till företagets kunder via telefon och e-post. Arbetet innebär en hel del administration och du förväntas hantera många olika typer av ärenden samt bemöta alla typer av människor. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att hantera kreditfakturor och tillgodon, ta fram rapporter och beräkningar av finansiell karaktär och avtalshantering. Att komma med förslag på förbättringar är en viktig del av rollen.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Service Representative kommer du att ha varierande arbetsuppgifter. Du ger service till företagets kunder via telefon och e-post. Arbetet innebär en hel del administration och du förväntas hantera många olika typer av ärenden samt bemöta alla typer av människor. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att hantera kreditfakturor och tillgodon, ta fram rapporter och beräkningar av finansiell karaktär och avtalshantering. Att komma med förslag på förbättringar är en viktig del av rollen.
Kvalifikationer• Gymnasieekonom eller motsvarande
• Erfarenhet av serviceyrke, exempelvis kundtjänst
• Goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet från ett finansbolag (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Dina personliga egenskaperVi ser att du har en god förmåga att arbeta självständigt under eget ansvar. Du har en god samarbetsförmåga och trivs i en grupp där laganda och målstyrning är självklara begrepp. Eftersom arbetsuppgifterna är varierande ställer det krav på att du har en god förmåga att anpassa dig och att du har lätt för att lära dig nya saker. Vidare ser vi att du är serviceminded, snabb och energisk. Du är proaktiv och noggrann i ditt arbete och är positiv i ditt bemötande mot kunder, kollegor och partners.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundservice, support, administration, faktura, fakturahantering, avtal, avtalshantering, ärendehantering, Stockholm, finans, front office, costumer service
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOscar Ohlsén 08-40024050
oscar.ohlsen@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2182689
Observera att sista ansökningsdag har passerat.