Front office
Audionova / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Audionova i Stockholm,
Uppsala,
Gotland,
Nacka,
Sundsvall eller i
hela Sverige AudioNova är ett företag med bred kompetens och personal som kan anpassa och sälja hörapparater, hörselprodukter och hörselskydd. Kunden i fokus är vårt motto och vi srävar efter att komma så nära kunden som möjligt. Vi har totalt 31 mottagningar, fördelat från Trelleborg i söder till Sundsvall i norr. Hos oss på AudioNova finns jobb både för dig med erfarenhet och i början av karriären.
Som Front office personal är du ansiktet utåt i såväl vår reception som vår telefonväxel. Du hanterar väldigt många olika arbetsuppgifter varje dag. Arbetsuppgifterna består av telefoni, kundmottagning, rådgivning och enklare felsökning av hörapparater, bank, post och kassaärenden. Även tidbokning, journalskrivning, fakturering och försäljning ingår i arbetsuppgifterna.
Vi söker dig som har god kommunikativ förmåga, lätt för att skapa goda relationer och upprätthålla kontakter. Du är engagerad och lösningsorienterad. Behärskar engelska och svenska i tal och skrift. Du har god datorvana. Erfarenhet av Navision är meriterande likaså av arbete i telefonväxel. Vidare förväntas att du självständigt kan strukturera, organisera och prioritera ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. För tjänsten krävs det flexibilitet både från dig som person men även i din roll. Erfarenhet från arbete inom administration från området hörsel ses som meriterande.
Varaktighet, arbetstid
Arbetsplatsen gäller Globen Stockholm Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Publiceringsdatum2017-04-04Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-16
Ange följande referens när du ansöker: FO Globen-17
KontaktFöretagAudionova
AdressAudionova
Vasagatan 5, plan 2
24138 ESLÖV
KontorsadressGloben
Jobbnummer 3418480
Observera att sista ansökningsdag har passerat.