Front Desk Manager
Quality Hotel Nacka / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quality Hotel Nacka i Stockholm,
Nacka eller i
hela Sverige Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!
Quality Hotel Nacka är det gemytliga hotellet på tröskeln mellan huvudstaden och landet. Hotellet är bekvämt beläget mellan Globen, Gamla Stan och Nacka Strand. Nära skärgården och 10 minuter från Stockholms City med kultur, shopping, restauranger och nöjen.
Quality Hotel Nacka söker nu en Front Desk Manager vill fortsätta utveckla vår hotellreception och bokning och dess medarbetare!
Vår förväntan är att du är en glad, framåt, god ledare och förebild som med äkta värme gör allt för att ge våra medarbetare de bästa förutsättningarna för att kunna överträffa gästens förväntningar i varje möte. Att du vill leverera Quality moments till både gäster och medarbetare.
Du som person har kvalitetsfokus i allt från det att gästen kommer till hotellet till att handlingsplaner upprättas och genomförs på det praktiska och strategiska planet. Du har energi, mod och passion. Och framför allt, du älskar försäljning samt att ge våra gäster den bästa tänkbara mötesupplevelsen före, under och efter så vi blir deras naturliga val -"It's taken care of".
Front Desk Manager rapporterar till Hotelldirektör och är en del av hotellets lednigsgrupp.
Arbetets innehåll kan variera, här kommer några exempel.
• Att genom avdelningen och medarbetarna skapa en oförglömlig upplevelse för hotellets gäster
• Arbeta i driften till stor del och vara kapabel och villig att utföra alla de uppgifter som utförs av avdelningens personal.
• Arbeta aktivt med målstyrning och prognoser - intäkt & kostnadsprognoser och har resultatansvar för sin avdelning. Alla i avdelningen skall själva och dagligen ha klart för sig hur de förväntas bidra till resultatet.
• Personalansvar för shiftleaders, receptionister och delvis nattpersonal, vilket innebär schemaläggning, upplärning, utbildning, utvecklingssamtal och löneredovisning.
• Nyrekryteringar inom sin avdelning
• Arbeta fram rutiner för avdelningen och ansvarar för att dessa efterlevs.
• Ansvara för att löpande följa upp gästnöjdheten i vårt servicesystem Loopon, Tripadvisor etc. och snabbt agera vid behov för återkoppling och kompensationer.
Om du känner igen dig i det vi söker, så är du varmt välkommen med din ansökan!
Anställningstyp: tillsvidare, efter sex månaders provanställning
Anställningsgrad: heltid
Arbetstider: Varierande
Ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Tillträde: snarast
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2016-09-05ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQuality Hotel Nacka
AdressQuality Hotel Nacka
Värmdövägen 84
12008 Stockholm
KontorsadressVärmdövägen 84
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3029313
Observera att sista ansökningsdag har passerat.