Fritidspedagog till Landvetterskolan

Härryda kommun / Förskollärarjobb / Härryda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla förskollärarjobb i Härryda, Lerum, Partille, Bollebygd, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Härryda kommun i Härryda, Kungsbacka, Mark eller i hela Sverige

Härryda kommun ligger mellan Göteborg och Borås. Vi är ca 33 000 invånare och många av oss bor i de sex största orterna Mölnlycke, Landvetter, Härryda, Hindås, Rävlanda och Hällingsjö. Mölnlycke är centralorten. Landvetter flygplats ligger mitt i kommunen. I den kommunala förvaltningen arbetar ca 2 600 personer.

Publiceringsdatum
2008-09-24

Arbetsuppgifter
Landvetterskolan ligger i centrala Landvetter med goda kommunikationer inom Göteborgsregionen. Skolan är indelad i en tidigaredel för åldrarna F-5 och en senaredel för åldrarna 6-9. På tidigaredelen går ca 300 elever uppdelade på 12 klasser.

Kvalifikationer
Nu behöver vi en fritidspedagog som ska arbeta på en F2 avdelning, alltså både på fritids och i klass. Tjänsten vi erbjuder är en tillsvidareanställning på 75 %.
Vi kommer att rekrytera i takt med att ansökningarna kommer in så vi ser gärna att du skickar in din ansökan snarast

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare, tillträde:

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Fast lön, kollektivavtal finns

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-10-03
Vi rekommenderar att du söker jobbet via länken för att underlätta rekryteringsarbetet.
Det går även att posta ansökan till Härryda kommun, personalfunktionen, 435 80 Mölnlycke
Ange följande referens när du ansöker: 137047
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Kristina Wallengren, 031-724 83 63
Laila Gordon von Hacht, 031-724 83 61

Facklig kontakt
Bengt Thorberntsson, 031-724 69 75

Företag
Härryda kommun

Adress
Härryda kommun
43580 Mölnlycke

Jobbnummer
318551

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Härryda kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Härryda kommun: