Fransktalande Customer Service Agent till Rebtel
Rebtel Networks AB / Supportteknikerjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rebtel Networks AB i Nacka,
Stockholm eller i
hela Sverige Rebtel Networks är världens näst största VoIP företag efter Skype med över 13 miljoner användare världen över. Vi är också ett av de snabbast växande innovationsföretagen i Sverige. Nu behöver vi stärka upp vårt duktiga supportteam med fler medarbetare!
Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta med mail support och ha kontakt med kunder i flera olika delar av världen. Du svarar på mail, skriver veckorapporter och ringer och pratar med kunder. Du ingår i en grupp på ca 8 personer och du kommer att få en introduktion för att lära dig arbetet.
Kompetenskrav: Du har med fördel arbetat med support tidigare och har en god datavana. Du har gärna erfarenhet av att både kunna ta enkla som svåra supportärenden och veta hur du ska lösa problem.
Du behärskar engelska och franska flytande i tal och skrift.
Personliga egenskaper: Du är pedagogisk i ditt sätt att kommunicera. Du är serviceinriktad, öppen och social och brinner för problemlösning. Du har en analytisk förmåga och ett starkt driv. Du är prestigelös i ditt sätt att vara och du drivs att göra våra kunder nöjda!
Vi erbjuder timanställning. Du skall kunna arbeta vardagar såväl som helger.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2012-03-01Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
sofia.berglind@rebtel.comFöretagREBTEL NETWORKS AB
AdressREBTEL NETWORKS AB
BOX 1113
13126 NACKA STRAND
Jobbnummer 1173805
Observera att sista ansökningsdag har passerat.