Fransktalande Customer Service Agent till Rebtel

Rebtel Networks AB / Supportteknikerjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rebtel Networks AB i Nacka, Stockholm eller i hela Sverige

Rebtel Networks är världens näst största VoIP företag efter Skype med över 13 miljoner användare världen över. Vi är också ett av de snabbast växande innovationsföretagen i Sverige. Nu behöver vi stärka upp vårt duktiga supportteam med fler medarbetare!

Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta med mail support och ha kontakt med kunder i flera olika delar av världen. Du svarar på mail, skriver veckorapporter och ringer och pratar med kunder. Du ingår i en grupp på ca 8 personer och du kommer att få en introduktion för att lära dig arbetet.

Kompetenskrav: Du har med fördel arbetat med support tidigare och har en god datavana. Du har gärna erfarenhet av att både kunna ta enkla som svåra supportärenden och veta hur du ska lösa problem.

Du behärskar engelska och franska flytande i tal och skrift.

Personliga egenskaper: Du är pedagogisk i ditt sätt att kommunicera. Du är serviceinriktad, öppen och social och brinner för problemlösning. Du har en analytisk förmåga och ett starkt driv. Du är prestigelös i ditt sätt att vara och du drivs att göra våra kunder nöjda!

Vi erbjuder timanställning. Du skall kunna arbeta vardagar såväl som helger.

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-03-01

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: sofia.berglind@rebtel.com

Företag
REBTEL NETWORKS AB

Adress
REBTEL NETWORKS AB
BOX 1113
13126 NACKA STRAND

Jobbnummer
1173805

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rebtel Networks AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rebtel Networks AB: