Franchisetagare till Coop Värmlandsgatan

Unik Resurs I Sverige AB / Chefsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Unik Resurs I Sverige AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Företagspresentation

Är du en affärsmässig, kreativ och resultatorienterad person som känner dig redo att ta klivet in som Franchisetagare till en medelstor Coop-butik i Norrköping? Sök då denna tjänst idag!
Vi på Coop erbjuder våra kunder och medlemmar ett hållbart och prisvärt sortiment i butiker som utstrålar matglädje. Vi brinner för kundmötet och vår vision är att vara den goda kraften i mat-Sverige. Inspireras du som oss av matglädje, försäljning och hållbarhet?
Kunden i våra butiker ska inte bara mötas av bra varor till bra priser, vi vill även att de varje dag upplever matinspiration, intressanta händelser, överraskningar och inte minst får ett bra personligt bemötande från all vår personal. Verklig framgång bygger på att vi älskar våra jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder!
Coop har utarbetat ett väl fungerande franchisekoncept för försäljning av Coops varor och tjänster. Konceptet ger dig som franchiseföretagare tillgång till Coops alla varumärken och värdefulla "know-how".
Att vara franchisetagare innebär att du driver butiken enligt ett franchiseavtal där du har fullt arbetsgivaransvar och är ekonomiskt ansvarig för den största delen av butikens övriga driftskostnader. Som franchisetagare ska du tycka att personligt ägande och ekonomisk risk är en sporre till ökat engagemang. Att vara franchisetagare inom Coop ger även möjlighet till större ekonomisk avkastning.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden I rollen som franchisetagare kommer du att genom ett eget aktiebolag driva butiken enligt Coops franchiseavtal. Vi står för koncept, sortiment, prissättning, varulager samt inredning. Som franchisetagare har du fullt arbetsgivaransvar och är ekonomiskt ansvarig för en stor del av butikens övriga driftskostnader. Du ansvarar även för butikens alla delar - kundnöjdhet, försäljning, drift, resultat, personal och förändringsarbete. Det mest centrala i rollen är att leda och coacha medarbetarna så att alla delar av butiken ger ett attraktivt intryck till kunden och tillsammans med din personal skapar ni en säljande och inspirerande miljö i butiken samt arbetar med olika kundaktiviteter.

Din profil

I denna rekrytering kommer vi att fokusera mycket på din personliga potential, men för att lyckas i rollen ser vi att du tidigare behöver ha ansvarat för kundnöjdhet, försäljning, drift, resultat och förändringsarbete för en butik eller del av en butik. Kanske har du tidigare varit butikschef, avdelningsansvarig eller liknade och vill ta nästa steg? Vi ser det också som mycket meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom sälj samt om du har haft personalansvar tidigare. Du har flytande kunskaper i svenska.
Du är en kund- och försäljningsfokuserad person som anpassar dig efter situationen. Du är initiativtagande och har stora visioner för hur man ska driva en livsmedelsbutik. Du har ett personligt engagemang i ditt arbete och är kommunikativ. Du är bra på att få med dig personalen och att arbeta åt samma håll.
Som Franchisetagare har du en betydande roll där vi ser att du är den naturliga ledaren och kulturbäraren som visar vägen framåt. Du har ett aktivt matintresse och ett brinnande driv för att utveckla butiken framåt och följa nya trender.

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vi gör urval löpande och därmed kan processen stängas innan sista ansökningsdag.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Anastasia Almasidis, 0790-984164, anastasia.almasidis@unikresurs.se

Frida Stern, 0704-106395, frida.stern@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Unik Resurs i Sverige AB (org.nr 556052-5833)

Kontakt
Frida Stern
0704-106395

Jobbnummer
8431132

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Unik Resurs I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Unik Resurs I Sverige AB: