Framåtsträvande Inköpsadministratör!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du ha en arbetsdag fylld av administration kring inköpsprocessen? Då har vi på Adecco Office & HR ett uppdrag som kan vara en inkörsport för dig som vill utvecklas inom ett stort internationellt bolag!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta i ett team av fem personer i Sverige och tar hand om inköpsadministrationen. Du lägger order, uppdaterar systemet, tar hand om fakturaflödet och supportrar inköparna med alla administrativa uppgifter. Här ges det möjlighet till att utvecklas och ta stora kliv.
Vem trivs här?
Du som har en relevant högskoleutbildning att luta dig mot, gärna inom ekonomi eller industriell ekonomi, och några års arbetslivserfarenhet kommer lätt att förstå processerna och kommer lätt komma in i rutinerna. Under perioden kommer du självklart att utvecklas och kan få en chans att gå vidare inom företaget och bita i mer ansvarsfulla uppgifter kring inköps- eller andra processer.
Är du bekant med affärssystemet SAP och dess inköpsmodul SRM kommer du att känna igen dig. Eftersom företaget är internationellt krävs det att du förutom svenska även pratar mycket bra engelska.
Tycker du om att samarbeta tätt har du kommit till rätt grupp, och om du gillar att ha en framträdande roll där mångas ögon riktas mot dig är detta rätt plats.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån, eller via den här länken:
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1517146Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på 08-598 981 54.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-05-04Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1234182
Observera att sista ansökningsdag har passerat.