Forwarding Assistant Customer Service Till Dachser I Stockholm
Dachser Sweden AB / Administratörsjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dachser Sweden AB i Botkyrka,
Stockholm,
Örebro,
Haninge,
Jönköping eller i
hela Sverige Är du en strukturerad person med god servicekänsla som tycker om att sätta kunden i fokus? Vill du jobba i ett globalt företag med tydliga värderingar som teamkänsla, entreprenörskap och ansvar? Om så är fallet kan du vara vår nya Forwarding Assistant Customer Service!
Jobbet
I rollen som Forwarding Assistant Customer Service hanterar du supportärenden inom våra speditionstekniska områden. En viktig del av tjänsten är att förstå kundens behov, bygga förtroendefulla relationer och ge service av hög kvalitet. Du har ett nära samarbete med både interna och externa kontakter.
Därutöver kommer du även att arbeta med administrativa uppgifter som bl.a. består av hantering av order, för- och slutregistering av fraktdokument, nedladdning av EDI filer och utskrifter samt annan administration kopplat till vår verksamhet.
Du rapporterar till Team Leader Customer Service.
Vem är du?
Vi söker dig som tidigare har arbetat med någon liknande tjänst, gärna inom branschen. För att lyckas i tjänsten ser vi även att du behärskar svenska så väl som engelska då du kommer arbeta i en internationell miljö. Vi ser också att du har lätt för att lära dig nya system och har goda datakunskaper.
Vidare ser vi att du är en riktig problemlösare och som tycker om att lära sig nya saker. Är du en lagspelare men samtidigt trivs med att ta egna initiativ och arbeta självständigt så kommer du att trivas i rollen.
Vi erbjuder
Här välkomnas du till ett härligt gäng med hög teamkänsla där du är delaktig och kan påverka resultaten.
Vi erbjuder alla nya anställda en ordentlig introduktion i DACHSERs nätverkssystem, löpande produktutbildning, stöd från kollegor och ledare samt möjligheten att arbeta i ett globalt företag med stark tillväxt på den svenska marknaden.
Eftersom vi tycker att mångfald bland medarbetarna är en styrka uppmanar vi alla, oberoende av personlig bakgrund, att söka. Som medarbetare får du bra och flexibla anställningsvillkor samt möjlighet till yrkesmässig och personlig utveckling.
Lön efter kvalifikation.
Är du intresserad?
Om du har fler frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Team Leader Customer Service Nelly Karlsson på telefon +46 8 500744 12.
Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Skicka därför in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 10 februari.
Få mer information om DACHSER som arbetsplats på
www.dachser.sePubliceringsdatum2020-01-08Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressDachser Sweden AB
Tuna gårdsväg 11
14743 TUMBA
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Dachser Sweden AB (org.nr 556427-8561)
Tuna gårdsväg 11 (
visa karta)
147 43 TUMBA
Arbetsplats Dachser Sweden AB
Jobbnummer 5030096
Observera att sista ansökningsdag har passerat.