Förvaltningskoordinator med uthyrningsansvar till Markaryd

Victoriahem AB / Administratörsjobb / Markaryd
2024-04-04


Visa alla administratörsjobb i Markaryd, Osby, Örkelljunga, Hässleholm, Perstorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Victoriahem AB i Markaryd, Kristianstad, Landskrona, Växjö, Malmö eller i hela Sverige

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Är du en driven person som har tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen? Har du dessutom siktet inställt på att komma till en arbetsplats med engagerade kollegor? Då kan du vara den vi söker till rollen som förvaltningskoordinator i Markaryd. Sök redan idag, urval sker löpande!
Om tjänsten
Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Arbetet är mycket varierande då du dels ansvarar för uthyrningen, men även stöttar förvaltarna och deltar i det bosociala arbetet för att öka hyresgästernas trivsel och trygghet. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
Arbeta med annonsering av lediga lägenheter
Förbesiktningar
Boka in och genomföra visningar
Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
Vara behjälplig vid bosociala - och marknadsaktiviteter
Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider
Bistå teamet med administrativa uppgifter
Representera och vara ansiktet utåt för Victoriahem
Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla det bosociala arbetet i bostadsområdet


Publiceringsdatum
2024-04-04

Profil
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning, alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt. För att trivas i rollen behöver du vara samarbetsorienterad och bra på att bygga relationer med såväl kollegor som hyresgäster. Du är resultatorienterad och arbetar på ett strukturerat sätt för uppnå mål och goda resultat.Vi ser att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel.
B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav för denna tjänst.

Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid med 6 månaders provanställning
Placering: Markaryd
Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen


Så ansöker du
Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Områdeschef Tobias Göransson på tobias.goransson@victoriahem.se.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Victoriahem AB (org.nr 556695-0738)

Arbetsplats
Victoriahem

Jobbnummer
8587296


Prenumerera på jobb från Victoriahem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Victoriahem AB: