Förvaltningskoordinator - Borås

Victoriahem Fastigheter AB / Fastighetsskötarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla fastighetsskötarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Victoriahem Fastigheter AB i Borås, Lidköping, Haninge, Växjö, Markaryd eller i hela Sverige

Som Sveriges största privata hyresvärd tar vi hand om 38 000 familjers hem i 29 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Vårt fokus är att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden, samtidigt som vi bygger fler bostäder.

Nu söker vi en förvaltningskoordinator till vårt team i Borås. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.

Vårt fastighetsbestånd i Borås består av 950 lägenheter fördelat på Sjöbo och Hässleholmen. Vi är ett drivet och engagerat team om 10 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team året ut och utvecklas tillsammans med oss!

Publiceringsdatum
2022-02-25

Om tjänsten
Att arbeta som förvaltningskoordinator hos oss i Borås är ett aktivt och utåtriktat arbete. Det övergripande syftet med rollen är att avlasta och stötta med administrativa uppgifter och besiktningar. Det här är ett utmärkt tillfälle för dig som vill få en bred inblick i vår förvaltning och ha många kontaktytor i ditt arbete, både internt och externt. Tjänsten är en visstidsanställning på deltid.

Exempel på arbetsuppgifter

• Utföra förbesiktningar
• Fakturering
• Bistå teamet med administrativa uppgifter
• Ta emot och hantera synpunkter från kunder/hyresgäster
• Bistå uthyrare i uthyrningsprocessen
• Bemanna områdeskontoret vid var tid gällande öppettider
• Vara behjälplig med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
• Representera Victoriahem lokalt där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet

Bakgrund
• Meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig
• Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
• Arbetslivserfarenhet från försäljning, kundtjänst eller likvärdigt
• Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift
• Körkort B samt tillgång till egen bil

Som person är du flexibel, strukturerad och ordningsam. Det är också viktigt att du har förmåga att prioritera och att du tycker om när det händer mycket runt omkring dig. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget.

Så ansöker du
Du ansöker till tjänsten här på vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten kontaktar du rekryterande chef Therese Riise på therese.riise@victoriahem.se.

Övrig information

• Start: Enligt överenskommelse och gärna så snart som möjligt
• Slutdatum: December 2022
• Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
• Omfattning: Deltid, 50 %
• Placering: Borås

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Victoriahem Fastigheter AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Victoriahem Fastigheter AB (org.nr 556498-9449)

Arbetsplats
Victoriahem

Jobbnummer
6383441

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Victoriahem Fastigheter AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Victoriahem Fastigheter AB: