Förvaltningschef, Wermlands Invest, Karlstad

Adecco Sweden AB / Chefsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

Vill du ha en spännande nyckelroll hos oss där du får stort ansvar och möjligheter att påverka vår utveckling? Motiveras du av att ha en omväxlande roll där du får arbeta både strategiskt och operativt? Trivs du med att arbeta i ett företag med entreprenörsanda där företagets kärnvärden står högt på agendan? Har du erfarenhet av förvaltning? Är du en entusiastisk ledare med några års erfarenhet av personal- och resultatansvar? Då har vi jobbet för dig!

Wermlands Invest är ett av Värmlands största privata fastighetsbolag. Det händer mycket hos oss och vi söker dig som vill vara med på vår spännande tillväxtresa.

Publiceringsdatum
2019-05-20

Om tjänsten
Som förvaltningschef här på Wermlands Invest kommer du att ansvara för bolagets förvaltningsaffär med kundfokus samt inneha personal-, budget- och resultatansvar. Personalansvaret innebär att leda och utveckla avdelningen som idag består av 11 medarbetare. Vidare blir du en viktig kugge i att driva, utveckla och förbättra bolagets förvaltningsarbete. Du ansvarar för planering och genomförande av underhållsplaner och jobbar för en ständig förbättring av förvaltningsprocesserna. Ett annat ansvarsområde är energioptimering och miljöfrågor. I olika utvecklingsprojekt får du agera som beställare eller medverka som kravställare. Kontakter med och utveckling av kundrelationer blir en del av din vardag. Hög kvalitet och nöjda kunder är viktigt för oss, av den anledningen jobbar vi aktivt med kundenkäter för våra bostadsfastigheter. Du har även kontakt med olika myndigheter. Denna roll ingår i ledningsgruppen och du får stora möjligheter att påverka och vara tongivande i bolagets utveckling. Du rapporterar till VD.

I din roll som förvaltningschef kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Att leda och motivera medarbetare att nå uppsatta mål
• Att driva och utveckla bolagets förvaltning med ett miljöfokus
• Att ansvara för fastigheternas ekonomi, drift och investeringsbudget

Om dig
Vi söker dig som har högskoleutbildning eller motsvarande kompetenser/erfarenhet inom exempelvis fastighetsförvaltning, ekonomi och/eller teknik. Din yrkesbakgrund är inom förvaltning eller närliggande områden. Vidare är du en erfaren ledare som haft personal- och resultatansvar under några år. Du har en god ekonomisk förståelse och har erfarenhet av att arbeta med budget, prognos, uppföljningar samt upphandlingar. Här kommer även dina goda insikter i lagar och regler kopplat till branschen väl till pass.

Vidare ser vi att du är ledare som har en naturlig fallenhet för att coacha, skapa engagemang och delaktighet samt visa handlingskraft så att alla i teamet arbetar för att nå uppsatta mål. Självklart är du social och har ett stort intresse för och en god känsla för kundvårdsarbete. Du trivs med att arbeta strategiskt samtidigt som du är en doer. Är du dessutom resultatorienterad, lösningsfokuserad och har lätt för samarbete? Nu har du chansen!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om Wermlands Invest
Wermlands Invest är ett lokalt och långsiktigt fastighetsbolag med stort hjärta för hus och människor. Våra kärnvärden; långsiktighet, professionalitet, engagemang och omtanke genomsyrar allt vi gör. Vi äger, utvecklar och förvaltar fastigheter med fokus på att skapa attraktiva och hållbara stadsmiljöer där människor vill leva, arbeta och vistas - idag och i framtiden. Vi är ett av Värmlands största privata fastighetsbolag, vi erbjuder ett brett utbud av bostäder, lokaler och kontor i centrala Karlstad - Hem att älska och lokaler att växa i.

Om anställningen
Wermlands Invest har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco.
Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Wermlands Invest erbjuder dig:

• Tillsvidareanställning
• Träningsbidrag och sjukvårdsförsäkringar.
• Ett härligt gäng där vi har nära till skratt. Vi träffas varje dag vid frukost. Personalen trivs och många har arbetat här länge.
• Att få arbeta i ett bolag som är entreprenörsdrivet och aktivt. Vi engagerar oss bland annat i olika stadsutvecklingsprojekt och arbetar med hållbarhet för att tillsammans bidra till att få en så bra stad som möjligt.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående, så vänta inte med din ansökan, då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver vem du är, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Sista ansökningsdag är 2019-05-23. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteringskonsulten har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryteringskonsult går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att få en länk till en videointervju. De som går vidare efter videointervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
4. Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Marianne Pettersson, 054-771 85 44

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Förvaltningschef, Förvaltning, Fastighetsbranschen, Bygg, Byggbas, Ekonomi, Ventilation, Styr- och regler, Karlstad, Wermlands Invest

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-23
Ange följande referens när du ansöker: ref-29749
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marianne Pettersson 054-771 85 44

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Torgatan 2
65224 KARLSTAD

Kontorsadress
Östra Torgatan 2

Jobbnummer
4797681

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: